بازدید سایت : ۸۷۴۴۷

کاهش زمان حرکت قطارهای متروی اصفهان از مهر ۱۴۰۳

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان جزئیات موارد مطرح شده در جلسه این هفته کمیسیون تلفیق شورای اسلامی این کلان شهر را تشریح کرد.

کاهش زمان حرکت قطارهای متروی اصفهان از مهر ۱۴۰۳
تین نیوز |

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان جزئیات موارد مطرح شده در جلسه این هفته کمیسیون تلفیق شورای اسلامی این کلان شهر را تشریح کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، محمد نورصالحی با اشاره به موارد مطرح شده در جلسه کمیسیون تلفیق جاری شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: در کمیسیون تلفیق این هفته جلسه ای با حضور شهردار و اعضای شورا به مدت دو ساعت برگزار شد که به بررسی سوالات و پاسخگویی شهردار اختصاص داشت.

 

وی افزود: در این جلسه گزارشی از پیشرفت های پنج ماه نخست سال و برنامه های سازمان های مختلف برای ادامه سال ارائه شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به گزارش ارائه شده توسط سازمان قطار شهری تاکید کرد: در این جلسه، گزارشی از پیشرفت خط دو مترو و فاز نخست آنکه قرار است به زودی راه اندازی شود، ارائه شد.

نورصالحی گفت: همچنین شرکت بهره برداری مترو برنامه های خود را برای استقبال از ماه مهر، زمانی که انتظار افزایش مسافران به دلیل بازگشایی مدارس و دانشگاه ها می رود، ارائه کرد.

وی ادامه داد: طبق این برنامه، فاصله زمانی حرکت قطارها در ساعات پیک کاهش خواهد یافت و ناوگان جدید به بهره برداری می رسد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شرکت واحد اتوبوسرانی نیز با توجه به بازگشایی مدارس و دانشگاه ها، برنامه هایی برای بهبود خدمات رسانی دارد و قرار است تعداد بیشتری اتوبوس به ناوگان اضافه شود، افزود: تا پایان سال جاری حداقل ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس فعال در سطح شهر به کار گرفته می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: تلاش هایی نیز برای خرید اتوبوس های جدید در حال انجام است و شورای اسلامی شهر به تازگی مصوبه ای در این زمینه داشت که از طریق دو کارخانه پیگیری می شود، از این رو امیدواریم تا قبل از آغاز سال تحصیلی بعضی از این اتوبوس ها به ناوگان اضافه شود.

نورصالحی گفت: هدف این اقدامات، بهبود کیفیت خدمات حمل ونقل عمومی و پاسخگویی به نیازهای شهروندان است و شورای اسلامی شهر پیگیر افزایش تعداد اتوبوس ها تا پایان سال خواهد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • بنده خدا

    دروغ نگو کذاب