بازدید سایت : ۱۳۶۶۴۷

تردد در محدوده زوج و فرد اصفهان، فروشی شد

شهروندان ساکن محدوده زوج و فرد می توانند با خرید مجوز تردد خودرو در محدوده طرح زوج و فرد، در محدوده مرکزی شهر تردد کنند.

تردد در محدوده زوج و فرد اصفهان، فروشی شد
تین نیوز |

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: شهروندان ساکن محدوده زوج و فرد می توانند با خرید مجوز تردد خودرو در محدوده طرح زوج و فرد، در محدوده مرکزی شهر تردد کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، حسین حق شناس افزود: شهروندانی که محل سکونت آنها در محدوده طرح زوج و فرد قرار دارد می توانند با مراجعه به سایت «اصفهانِ من» به آدرس my.isfahan.ir، درخواست صدور کارت تردد خود را به ثبت برسانند.

حق شناس گفت: مصوبه فروش مجوز تردد ساکنان دارای تردد ضروری(سکونت) در روزهای مخالف پلاک خودرو با تسهیلات ویژه نیز فراهم شده است اما متقاضیان باید علاوه بر ثبت نام در سامانه و اخذ تاییدیه های لازم اطلاعات ملک خود را ثبت و تاییدیه های لازم را به همراه معاینه فنی خودرو نیز بارگذاری کنند.

وی تصریح کرد: این مجوز بصورت ماهیانه صادر می شود و دریافت کنندگان مجوز باید هر ماه برای تمدید آن اقدام کنند.

وی با اشاره به پیش بینی افزایش۳۰ درصدی ترافیک در ابتدای آغاز سال تحصیلی ادامه داد: از هم اکنون جلسات هماهنگی بین معاونت حمل و نقل شهرداری با پلیس راهور به منظور برقراری نظم در سطح شهر و اتوبان ها برنامه ریزی شده است.

ساعت اجرای طرح زوج و فرد اصفهان همزمان با بازگشایی مدارس از روز شنبه تا پنجشنبه صبح ها از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۳:۰۰ و عصرها از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۱:۰۰ تعیین شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.