بازدید سایت : ۱۳۶۶۴۷

◄ خدمت رسانی رایگان ۹۰۰ اتوبوس به شهروندان اصفهانی/۱۰۰ اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی اصفهان اضافه شد

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان: همزمان با آغاز سال تحصیلی ۹۰۰ دستگاه اتوبوس آماده خدمت رسانی به شهروندان است.

خدمت رسانی رایگان ۹۰۰ اتوبوس به شهروندان اصفهانی/۱۰۰ اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی اصفهان اضافه شد
تین نیوز |

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان با بیان اینکه همزمان با آغاز سال تحصیلی ۹۰۰ دستگاه اتوبوس آماده خدمت رسانی به دانش آموزان این کلان شهر است، گفت: این اتوبوس ها روز اول مهر به صورت رایگان خدمت رسانی می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، داوود بحیرایی اظهار کرد: شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان تمهیدات ویژه ای برای استقبال از سال تحصیلی جدید پیش بینی کرده است و با تمام توان نسبت به وارد کردن اتوبوس های که نیاز به تعمیرات اساسی داشته، اقدام کرده است.

بحیرایی با اشاره اینکه بسیاری از دانش آموزان برای رفتن به مدرسه از اتوبوس استفاده می کنند، افزود: در این راستا ۹۰۰ دستگاه اتوبوس آماده خدمت رسانی به دانش آموزان در سال تحصیلی جدید است که نسبت به سال گذشته افزایش مناسبی داشته است.

وی تاکید کرد: این ۹۰۰ دستگاه اتوبوس روز اول مهر به صورت رایگان در سطح شهر فعالیت می کند.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: ۱۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی اصفهان در آستانه مهرماه افزوده شد.

حسین حق شناس با اشاره به اینکه درخصوص ساعت فعالیت مدارس با دستگاه های مربوطه ازجمله آموزش وپرورش هماهنگی ها محقق شده است، اظهار کرد: مقرر شد به منظور کاهش ترافیک صبحگاهی، زمان بازگشایی مدارس ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان با ۱۵ دقیقه فاصله صورت گیرد.

او با اشاره به استفاده برخی دانش آموزان از اتوبوس ادامه داد: هم اکنون در آستانه مهرماه، ۱۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی اضافه شده است همچنین برای اینکه دانش آموزان پسر با دوچرخه به مدرسه بروند، گیره های مخصوص دوچرخه در حیاط مدارس نصب و تعدادی دوچرخه آماده و نوسازی شده که به صورت امانت در اختیار دانش آموزان محروم قرار می گیرد.

این مقام شهرداری اصفهان افزود: برای استفاده از حیاط مدارس بزرگ به منظور استقرار سرویس مدرسه با پلیس راهور مذاکره شده است. همچنین درباره کمپین ترافیکی فرهنگی با مشارکت اولیا، مربیان و دانش آموزان و با هدف کاهش ترافیک گفت وگو شد.

حق شناس با اشاره به اینکه مدارس پرتردد در سامانه سفیر ثبت شده اند، تصریح کرد: چندین محتوای آموزشی نیز به طور صوتی برای کودکان تهیه شده است که در اختیار رانندگان سرویس دانش آموزی قرار می گیرد تا برای دانش آموزان پخش کنند.

او درباره اجرای طرح زوج و فرد نیز توضیح داد: این طرح هم اکنون آغاز شده است. همچنین خودروهای ۲۰۶ ثبت تخلف نیز در ماه مهر فعالیتی جدی در سطح شهر خواهند داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.