بازدید سایت : ۴۲۰۷۰

واگذاری ۵۰ دستگاه اتوبوس به بخش خصوصی به تصویب شورای شهر اصفهان رسید

واگذاری ۵۰ دستگاه اتوبوس خریداری شده شهرداری به بخش خصوصی به تصویب اعضای پارلمان شهری رسید.

واگذاری ۵۰ دستگاه اتوبوس به بخش خصوصی به تصویب شورای شهر اصفهان رسید
تین نیوز |

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: واگذاری ۵۰ دستگاه اتوبوس خریداری شده شهرداری به بخش خصوصی به تصویب اعضای پارلمان شهری رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، علی صالحی در حاشیه برگزاری نشست علنی شورای شهر اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: لایحه پیشنهاد واگذاری۵۰ دستگاه اتوبوس خریداری شده به بخش خصوصی با تشریفات قانونی امروز بررسی شد و با قید تاکیدات در حوزه نظارت، کارشناسی و فرایند اجرا، به تصویب شورای اسلامی شهر اصفهان رسید.

پیش از این، خرید۵۰ دستگاه اتوبوس برقی و ۵۰ دستگاه اتوبوس دیزل با قید تاکید و لزوم ارائه مستندات آن به تصویب پارلمان شهری اصفهان رسیده بود تا شهرداری اقدام به خرید آنها کند.

وی ادامه داد: آیین نامه اجرایی شرایط و تعهدات بهره مندی از تسهیلات و راه اندازی تاکسی های برقی نیز در جلسه امروز بررسی شد و این در حالیست که لایحه آن قبلا به تصویب رسیده بود و به یک آئین نامه تکمیلی نیاز داشت که این آئین نامه امروز به تصویب رسید تا شاهد حضور تاکسی های برقی در شهر اصفهان باشیم.

سخنگوی شورای شهر اصفهان همچنین با اشاره به تصویب لایحه و پیشنویس اساسنامه شرکت پروژه رینگ چهارم ترافیکی اصفهان گفت: رینگ چهارم ۸۰ کیلومتر مسافت دارد و به شهرهای اصفهان، خمینی شهر، شهر ابریشم و دولت آباد کمک می کند تا ترددهای ترانزیتی به خارج از آنها هدایت شود.

وی ادامه داد: بخشی از این حلقه در محدوده شهر اصفهان یا حریم آن در حال اجراست و بال شرقی آن در آینده نزدیک افتتاح می شود و برای اجرای مابقی پروژه با همکاری شهرداری های مسیر رینگ، تعاملاتی صورت گرفته است تا شاهد تسریع و تکمیل مسیری ۸۰ کیلومتری آن باشیم.

صالحی تصریح کرد: همچنین در جلسه امروز لایحه ارائه امتیارات ویژه ساخت بیمارستان برای بخش خیریه و خصوصی بررسی و تصویب شد و بر اساس آن تخفیف ۹۹ درصدی به بیمارستان هایی احداث شده توسط خیران و خیریه ها و تخفیف ۷۰ درصدی به بخش خصوصی داده می شود.

حضور هنرمندان در جشنواره فیلم کودک می توانست بلندگوی محرومیت اصفهان باشد

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در نشست علنی این نهاد گفت: در جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان، مسوولان امر باید از ظرفیت حضور هنرمندان استفاده می کردند و از طریق آنها صدای محرومیت اصفهان را به گوش دست اندرکاران می رساندند.

حجت الاسلام منوچهر مهروی پور با اشاره به اینکه در اجرای این جشنواره از حضور هنرمندان کمتر استفاده شد، گفت: در جلساتی که با برخی هنرمندان و اقشار مختلف مردمی داشتم، آنها خواهان پاسخ قانع کننده برگزارکنندگان در باره حضور نیافتن هنرمندان در اصفهان بودند.

وی تاکید کرد: هنرمندان نباید صرفا برای تفریح و گردش به این جشنواره دعوت شوند بلکه باید بتوانند مشکلات اصفهان را هم با زبان هنر بیان کنند کمااینکه مردم اصفهان لایق زاینده رود جاری و پر آب هستند اما هنرمندان از این موضوع دفاع نمی کنند.

عضو شورای شهر اصفهان خاطرنشان کرد: منابع اصفهان محدود نیست و مردم این خطه لایق زاینده رود جاری و پرآب هستند اما در عین حال نیاز به شنیده شدن حرفهایشان دارند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.