بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

◄ جانمایی تخصصی برای واگذاری اراضی دولتی در ساخت مسکن ضروری است

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: برای واگذاری اراضی دولتی جهت تولید مسکن باید جانمایی و مباحث فنی و کارشناسی به صورت گیرد تا اشتباهات مسکن مهر تکرار نشود.

جانمایی تخصصی برای واگذاری اراضی دولتی در ساخت مسکن ضروری است
تین نیوز

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: برای واگذاری اراضی دولتی جهت تولید مسکن باید جانمایی و مباحث فنی و کارشناسی به صورت گیرد تا اشتباهات مسکن مهر تکرار نشود.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی دفتر اطلاع رسانی نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی، سیداحسن علوی اظهار داشت: رئیس جمهوری سال گذشته در نامه‌ای به دستگاه‌های اجرایی خواستار واگذاری اراضی دولتی به وزارت راه و شهرسازی برای اجرای طرح بازآفرینی شهری و طرح‌های تولید مسکن شد.

وی افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی و وزارتخانه‌ها باید به دستور رئیس جمهوری برای واگذاری اراضی دولتی عمل کنند، در غیر این صورت باید با متخلفان برخورد جدی صورت گیرد و در این رابطه مجلس آمادگی دارد که در صورت ارائه لایحه، آن را بررسی و تصویب کند.

نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی گفت: برای واگذاری اراضی دولتی جهت تولید مسکن باید جانمایی و مباحث فنی و کارشناسی صورت گیرد چراکه در غیر این صورت واگذاری غیرکارشناسی اراضی منجر به تولید مساکنی مانند مسکن مهر می‌شود.

علوی افزود: برای موفقیت این هدف اراضی واگذار شده باید دارای توجیه فنی باشد یعنی زیرساخت‌های لازم از جمله برق، آب و گاز و زیرساخت‌های عمرانی را داشته باشد.

وی گفت: همکاری دستگاه‌های اجرایی با دولت و واگذاری اراضی جهت تولید انبوه مسکن به نفع تمام مردم ایران است چراکه رونق تولید مسکن منجر به اشتغال زایی و توسعه اقتصادی کشور می‌شود.

احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور برای سال‌های ۹۸ و ۹۹ با اولویت خانه اولی‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

منبع: روابط عمومی دفتر اطلاع رسانی نماینده مردم سنندج
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.