بازدید سایت : ۶۲۹۳۸

آماده رکوردشکنی جدید در صنعت دریایی کشور هستیم

مدیر گروه شناورهای متوسط ایزوایکو، از عملکرد خیره کننده این گروه در سال ۱۴۰۲ خبر داد و اعلام کرد که این گروه موفق به ثبت رکوردی چشمگیر شده است.

آماده رکوردشکنی جدید در صنعت دریایی کشور هستیم
تین نیوز |

گروه شناورهای متوسط ایزوایکو با ثبت ۱۴,۸۵۰ تُن تعمیرات در سال ۱۴۰۲ و تعمیر ۲۹ فروند شناور، چشم به هدف ۱۵,۵۰۰ تُنی برای سال ۱۴۰۳ دوخته است و با این حال جهش ۱۰۰ درصدی تعمیرات شناورها و هدف گذاری بزرگ برای سال جاری دست یافتنی است.

عملکرد خیره کننده گروه ایزوایکو در سال ۱۴۰۲

به گزارش تین نیوز به نقل از اقتصادسرآمد، مرکز ارتباطات و امور بین الملل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران با تهیه گزارشی مکتوب در این باره آورده است: محسن علیزاده، مدیر گروه شناورهای متوسط ایزوایکو، از عملکرد خیره کننده این گروه در سال ۱۴۰۲ خبر داد و اعلام کرد که این گروه موفق به ثبت رکوردی چشمگیر شده است. 

تحقق بیش از ۱۰۰ درصد اهداف ایزوایکو در بخش تعمیرات شناورها 

او در ادامه در این خصوص گفت: با وجود چالش های ناشی از تحریم ها و تأخیر در تأمین مواد اولیه، ما توانستیم بیش از ۱۰۰ درصد اهداف خود در بخش تعمیرات شناورها را محقق کنیم و ۲۹ فروند شناور را تعمیر کنیم.

تا پایان سال جاری، هدف تولید ۱۵,۵۰۰ تُن را دنبال می کنیم

وی با اشاره به حجم کاری معادل ۱۴,۸۵۰ تُن در سال گذشته افزود: در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۳ نیز با تعمیر ۱۳ فروند شناور و ۲,۸۸۹ تُن عملیات، این روند رو به رشد ادامه داشته و تا پایان سال جاری، هدف تولید ۱۵,۵۰۰ تُن را دنبال خواهیم کرد.

برنامه های نوسازی شناورها در نیمه دوم سال ۱۴۰۳ به وضعیت مطلوب خواهد رسید

علیزاده، مدیر گروه شناورهای متوسط ایزوایکو همچنین درباره برنامه نوسازی شناورها توضیح داد: «با وجود تأخیرهای ناشی از تحریم ها و مشکلات در تأمین مواد اولیه، ما اکنون این موانع را برطرف کرده ایم و برنامه های نوسازی شناورها در نیمه دوم سال ۱۴۰۳ به وضعیت مطلوب خواهد رسید.»

مدیر گروه شناورهای متوسط ایزوایکو با اشاره به افزایش درآمدها و نقدینگی گروه، اعلام کرد که پرداخت هزینه های خدمات و پیمانکاری که در گذشته با تأخیر انجام می شد، اکنون به طور منظم صورت می گیرد.

ساخت اولین آمبولانس دریایی تمام آلومینیومی در ایزوایکو

علیزاده مدیر گروه شناورهای متوسط ایزوایکو از واگذاری بیشتر فعالیت های گروه به بخش خصوصی خبر داد و گفت: در راستای بهبود کارایی و کاهش هزینه ها، برخی از بخش های فنی، مانند کارگاه های برش، به پیمانکاران بخش خصوصی واگذار شده است. او همچنین از موفقیت گروه در ساخت اولین آمبولانس دریایی تمام آلومینیومی خبر داد و افزود: این پروژه با موفقیت اجرا شده و ایزوایکو آماده دریافت سفارش های جدید در این زمینه است.

آمادگی دستیابی به اهداف ۱۵,۵۰۰ تُنی، رکوردهای جدید در سال ۱۴۰۳

مدیر گروه شناورهای متوسط ایزوایکو با تأکید بر برنامه های دقیق و مدیریت بهینه، چشم انداز روشنی برای سال های آینده ترسیم کرد. وی گفت: با تکیه بر بهبود مدیریت و توسعه همکاری ها با بخش خصوصی، ما در مسیر افزایش تولید و ارتقاء صنعت دریایی کشور قدم برمی داریم و آماده ایم تا در سال ۱۴۰۳ با دستیابی به اهداف ۱۵,۵۰۰ تُنی، رکوردهای جدیدی را ثبت کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.