بازدید سایت : ۳۲۷۴۳

◄ پروازهای ایلام – مشهد افزایش یافت

◄ پروازهای ایلام – مشهد افزایش یافت

تین‌نیوز| مدیر فرودگاه ایلام گفت: تابستان امسال ایلامی‌ها از سفر هوایی به مشهد مقدس استقبال خوبی کردند. بنابراین شرکت هواپیمایی آسمان پروازهای این مسیر را افزایش داد. اکنون پروازهای این مسیر طی ۵ روز در هفته در فرودگاه ایلام برقرار است.

به گزارش تین‌نیوز، مجتبی بیاتی عنوان کرد: پیش از این پروازهای برنامه‌ای ایلام – مشهد در روزهای یکشنبه و پنجشنبه هر هفته برقرار بود. با توجه به استقبال مطلوب ایلامی‌ها و عراقی‌ها، شرکت هواپیمایی آسمان تعداد پروازهای خود در این مسیر را افزایش داد.

وی با بیان اینکه اکنون در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و جمعه هر هفته نیز پروازهای ایلام- مشهد برقرار است، ادامه داد: در حال حاضر تعداد پروازهای هفتگی ایلام – مشهد به ۱۰ سورتی پرواز رفت و برگشت رسیده است و شرکت هواپیمایی آسمان این پروازها را با هواپیمای فوکر ۱۰۰ و ظرفیت یکصد نفر راه‌اندازی کرده است.

به گفته مدیر فرودگاه ایلام، استقبال از این پروازها به قدری مطلوب است که هم‌اکنون بلیت پروازهای دو و سه هفته ‌آینده آن نیز به فروش رسیده است. پروازهای افزایش یافته برنامه‌ای نیست و احتمالا تا نیمه مهرماه امسال برقرار باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، وی با بیان اینکه هنوز ایرلاین‌ها برنامه پروازی شش ماه آینده خود را ارایه نکرده‌اند، یادآور شد: پروازهای ایلام – مشهد بر اساس عرضه و تقاضا برقرار است و احتمالا اگر استقبال از آن همواره مطلوب باشد، شاهد استمرار افزایش پروازهای هفتگی این مسیر در فرودگاه ایلام باشیم.
 
 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.