بازدید سایت : ۳۷۰۰۴

انجام ۴۲ کیلومتر روکش آسفالت در جاده های استان ایلام

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده های ایلام از روکش آسفالت بیش از ۴۲ کیلومتر از راه های این استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

انجام ۴۲ کیلومتر روکش آسفالت در جاده های استان ایلام
تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده های ایلام از روکش آسفالت بیش از ۴۲ کیلومتر از راه های این استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سیدزاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۴۲ کیلومتر از راه های اصلی، فرعی و روستایی استان ایلام روکش آسفالت شده است.

چشمه خاور گفت: استان ایلام شاهد تلاش های ارزشمندی در جهت بهسازی و آسفالت راه ها است و در همین راستا تا پایان سال جاری روکش آسفالت ۲۰۰ کیلومتر دیگر از راه های این استان با انعقاد قرارداد بیش از ۷۵۴ میلیارد تومان نیز در دست اقدام این اداره کل است.

وی افزود: به منظور ارتقای ایمنی جاده ها در ایلام طی این بازه زمانی لکه گیری و ترمیم جاده با استفاده از ۵ هزار و ۴۳۹ تن قیر از راه های اصلی، فرعی و روستایی استان انجام شده است.

وی ادامه داد: این اقدامات در راستای توسعه و بهسازی راه های استان ایلام و ایجاد ایمنی و تردد روان برای مردم انجام می شود.

چشمه خاور با اشاره به اینکه طی سال گذشته استان ایلام مقام اول روکش آسفالت را در کشور داشت، عنوان کرد: در سال گذشته نیز ۴۰۱ کیلومتر از راه های اصلی، فرعی و روستایی استان ایلام آسفالت شد که نشان دهنده عزم جدی مسئولان برای توسعه زیرساخت های حمل و نقل در این استان است.

 وی یادآور شد: بی شک، آسفالت شدن راه ها نقش مهمی در تسهیل تردد مردم و رونق اقتصادی در استان خواهد داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.