بازدید سایت : ۴۶۸۸۳

بهره برداری از پروژه اربعینی کنارگذر پدافندی کنجانچم طی روزهای آتی

پروژه کنارگذر پدافندی محدوده کنجانچم با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در محور ایلام به مهران در حال اجراست.

بهره برداری از پروژه اربعینی کنارگذر پدافندی کنجانچم طی روزهای آتی
تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: پروژه کنارگذر پدافندی محدوده کنجانچم با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در محور ایلام به مهران به منظور تردد ایمن، تسهیل در تردد کاربران جاده ای و نگهداری بهینه از پل های بزرگ در برابر بارهای نامتعارف و ترافیکی در حال اجراست.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سیدزاهدین چشمه خاور امروز پنجشنبه ۱۸ مردادماه ۱۴۰۳، در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: پروژه راهبردی جاده پایانه برکت به مرز در دست اجراست، این پروژه به منظور ارتقای نظارت و کنترل میدانی بر روند برگزاری کنگره عظیم اربعین حسینی و روان سازی تردد زائران در مرز بین المللی مهران، پروژه بهسازی و احداث جاده پدافندی پایانه برکت به مرز شهید سلیمانی در حال اجرا  است.

چشمه خاور افزود: پروژه جاده پدافندی یکی از اقدامات مهم امسال است که توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به طول ۷ کیلومتر و هزینه ای بالغ بر بیش از ۳۲۰ میلیارد ریال و با هدف تسهیل در عبور و مرور زائران، به ویژه در پیک سفر اربعین و هم چنین دسترسی سریع تر مقامات و یگان های امدادی به مرز در حال اجراست.

وی اضافه کرد: عملیات اجرایی ۲۰۰ کیلومتر روکش آسفالت در سطح جاده های استان در دست اجراست که تاکنون ۱۵۰ کیلومتر از این مقدار انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام ادامه داد: ۳ هزار کیلومتر خط کشی جاده های در دست اجرا و ۳۶ کیلومتر نیوجرسی در راه ها نصب شد.

وی خاطرنشان کرد: پل صلواتی مهران با دهانه ۴۵ متری و حجم ۸۳۲ هزار مترمکعب خاکبرداری در محور ایلام - مهران (محدوده کنجانچم) به طول هشت کیلومتر در کمتر از ۳ ماه توسط عوامل راهداری استان احداث و زیر بار ترافیک رفت.

چشمه خاور گفت: ۵۲ هزار مترمربع سایبان در سه سال گذشته در مرز مهران در راستای تسهیل در تردد و ارائه خدمات مطلوب به زوار  نصب شده است

این مسئول تاکید کرد: هم چنین امسال ۱۲ هزار مترمربع سنگ فرش، ۱۰ کیلومتر ریسه مه پاش، ۲۰۰ جت فن، در پایانه شهید سلیمانی نصب شده و ۱۲ هزار متر سایبان دائمی در حال اجراست.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.