بازدید سایت : ۴۵۷۲۱

پل پدافندی کنجانچم مهران زیر بار ترافیک رفت

پروژه عظیم کنارگذر پدافندی کنجانچم در محور ایلام مهران، با حضور استاندار ایلام و جمعی از مسئولین به بهره برداری رسید و زیر بار ترافیک رفت.

پل پدافندی کنجانچم مهران زیر بار ترافیک رفت
تین نیوز

پروژه عظیم کنارگذر پدافندی کنجانچم در محور ایلام مهران، با حضور استاندار ایلام و جمعی از مسئولین به بهره برداری رسید و زیر بار ترافیک رفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، پروژه عظیم کنارگذر پدافندی کنجانچم در محور ایلام مهران، با حضور استاندار ایلام و جمعی از مسئولین به بهره برداری رسید و زیر بار ترافیک رفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام در حاشیه آیین بهره برداری از پل کنجانچم، اظهار کرد: این پروژه در محور ایلام مهران به طول یک کیلومتر( شامل عملیات خاکی و احداث پل) به منظور تردد ایمن، تسهیل در تردد کاربران جاده ای و نگهداری بهینه از پل های بزرگ در برابر بارهای نامتعارف و ترافیکی احداث شده است . 

سیدزاهدین چشمه خاور افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان با تلاش شبانه روزی نیروهای راهداری طی ۲ ماه انجام شد و با توجه به حجم بالای تردد در این محور، تردد راحت تر و روان تر شود.

وی با بیان اینکه این پروژه در سال جاری با هدف ادامه اصلاح نقاط پرحادثه و تسهیل در تردد زوار اربعین حسینی آغاز شده است، عنوان کرد: احداث این پروژه علاوه بر حذف گره های ترافیکی در زمان برگزاری اربعین حسینی، به کاهش حوادث جاده ای و محافظت از پل بزرگ کنجانچم نیز کمک خواهد کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: با اتمام موفقیت آمیز عملیات خاکبرداری، احداث بیش از ۱۵۰ عدد پل باکسی، بتن ریزی عرشه باکس ها، احداث دستک ها و بهسازی مسیر، این پروژه به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه این پروژه به طور مستقیم به تسهیل تردد زوار اربعین حسینی کمک خواهد کرد،ادامه داد: علاوه بر کاهش ترافیک و افزایش ایمنی، کنارگذر کنجانچم به محافظت از پل بزرگ کنجانچم در برابر بارهای سنگین کمک خواهد کرد و به برای تردد در شرایط اضطراری طراحی شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.