بازدید سایت : ۲۶۳۰۶

◄ وزیر راه در بازدید از پایانه های مرزی : بازگشت بیش از ۲۲۰ هزار نفر از زائران به ایران

وزیر راه و شهرسازی ضمن بازدید از پایانه های مرزی، از اعزام بیش از ۳ میلیون زائر به کربلا در ایام اربعین خبر داد و گفت: تا کنون حدود ۲۲۰ هزار زائر به کشور بازگشته اند.

وزیر راه در بازدید از پایانه های مرزی : بازگشت بیش از ۲۲۰ هزار نفر از زائران به ایران
تین نیوز

فرزانه صادق مالواجرد در سفر خود به ایلام و بازدید از پایانه های مرزی در گفت وگوی زنده با شبکه خبر سیما درباره شرایط تردد زائران در پایانه های مرزی توضیح داد و گفت: با توجه به اینکه طبق آمارها بیش از ۳ میلیون زائر امسال عازم کربلا شدند، خدمات رسانی به زائران باید به بهترین نحو انجام شود تا طبق فرمایش مقام معظم رهبری زائران بدون ذغدغه، آسان و ارزان سفر کنند.

به گزارش تین نیوز، فرزانه صادق مالواجرد که صبح امروز پنجشنبه یکم شهریور ماه طی یک سفر استانی وارد ایلام شد تا از پایانه های مرزی این استان و نحوه خدمات دهی به زائران اربعین بازدید کند؛ با اشاره به بازگشت بیش از ۲۲۰ هزار نفر از زائران به ایران، اظهار کرد: موج بازگشت مسافران آغاز شده و ارائه خدمات با سرعت و کیفیت بیشتری در پایانه های مرزی ادامه دارد..

به گفته مالواجرد، خدمات دهی به زائران به نحو مطلوبی در حال انجام است و البته می توان این خدمات را در سال های آینده با همکاری مجلس و سایر ارگان ها، بهبود و ارتقا داد.

صادق مالواجرد با حضور در استان ایلام و پس از بازدید از پایانه مرزی شهید سلیمانی، در پایانه مرزی برکت حاضر شد و در جریان آخرین تحولات مربوط به سفرهای اربعین حسینی قرار گرفت.

وزیر راه و شهرسازی در جریان این بازدیدها به گفت وگو با مسئولان و کارکنان پایانه های مرزی و همچنین زائران اربعین حسینی پرداخت.

وی طی این سفر، در راستای بررسی وضعیت زائران اربعین حسینی در پایانه مرزی شهید قاسم سلیمانی(مرز مهران) حضور یافت و در جریان آخرین جزئیات مربوط به عبور و مرور مسافران قرار گرفت.

صادق مالواجرد درباره نحوه انتقال مشکلات مردم در سفرهای اربعین و دسترسی به مسئولان گفت: با توجه به حضور و نظارت بازرسی وزارت راه و شهرسازی و استانداری ایلام در پایانه های مرزی، مسافران و زائران می توانند در صورت نیاز و به منظور اعلام مشکلات احتمالی به محل استقرار آن ها مراجعه کنند.

مالواجرد ادامه داد: بیش از ۵۰ درصد ترددها از مرز مهران انجام می شود و به همین منظور خدمات بیشتری در این پایانه به زائران در حال ارائه است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.