بازدید سایت : ۲۴۵۴۶

بیش از ۲۰۰ هزار زائر توسط ناوگان اتوبوسی در مرز مهران جابه جا شدند

از اول ماه صفر تاکنون ۲۰۰ هزار نفر مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل اتوبوسی از پایانه برکت در مرز مهران به نقاط مختلف کشور جابه جا شدند.

بیش از ۲۰۰ هزار زائر توسط ناوگان اتوبوسی در مرز مهران جابه جا شدند
تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: از اول ماه صفر تاکنون ۲۰۰ هزار نفر مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل اتوبوسی از پایانه برکت در مرز مهران به نقاط مختلف کشور جابه جا شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سیدزاهدین چشمه خاور در این خصوص اظهار کرد: بیش از ۶ هزار و ۸۷۴ سفر از اول ماه صفر لغایت ۱۷ صفر در پایانه برکت مرز مهران انجام شده که در این بازه زمانی ۲۰۰ هزار و ۸۰۲ نفر مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل اتوبوسی به نقاط مختلف کشور جابه جا شده اند.

چشمه خاور تأکید کرد: در این بازه زمانی بیش از  ۷ هزار و ۴۵۵ اتوبوس به مرز مهران وارد و ۶ هزار و ۷۰۶ دستگاه اتوبوس از مرز مهران خارج شده است.

وی اضافه کرد: سازمان راهداری تمامی تمهیدات لازم برای تأمین ناوگان حمل و نقل عمومی در همه مرزهای کشور به خصوص مرز مهران فراهم کرده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۷۵۰ دستگاه اتوبوس در پایانه برکت مستقر و آماده جابه جایی زائران اربعین حسینی از پایانه برکت به سایر نقاط مختلف کشور هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.