بازدید سایت : ۱۱۰۴۰۹

۶۰ کیلومتر از راه مهران - دهلران بهینه سازی می شود

نماینده مردم شهرستان های آبدانان، بدره، دره شهر و دهلران در مجلس شورای اسلامی گفت: ۶۰ کیلومتر از مسیر جاده مهران به دهلران با اعتباری معادل سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تعریض و بهینه سازی شده و نقاط حادثه خیز این مسیر حذف می شود.

 ۶۰ کیلومتر از راه مهران - دهلران بهینه سازی می شود
تین نیوز |

نماینده مردم شهرستان های آبدانان، بدره، دره شهر و دهلران در مجلس شورای اسلامی گفت: ۶۰ کیلومتر از مسیر جاده مهران به دهلران با اعتباری معادل سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تعریض و بهینه سازی شده و نقاط حادثه خیز این مسیر حذف می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سدالله چراغی با بیان این مطلب، اظهار کرد: به دنبال سفر" فرزانه صادق" وزیر راه و شهرسازی در ایام اربعین به استان و بازدید از مسیر مهران- دهلران- اندیمشک، امروز جلسه ای با حضور"امانی" رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، فرماندار ویژه دهلران و مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام برای رفع معضلات و مشکلات این مسیر برگزار شد.

 

وی با اشاره به اهمیت و نقش مسیر مهران - دهلران - اندیمشک در راستای تردد وسایل حمل و نقل عمومی و زوار اربعین حسینی به مهران، ابراز کرد: در این جلسه مقرر شد که ۶۰ کیلومتر از مسیر جاده مهران به دهلران با اعتباری معادل سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تعریض و بهینه سازی شده و نقاط حادثه خیز این مسیر در اسرع وقت حذف شود.

نماینده مردم شهرستان های آبدانان، بدره، دره شهر و دهلران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر رفع نقاط حادثه خیز در سطح محورهای مواصلاتی استان، یادآور شد: همچنین در این جلسه مقرر شد که ۶ کیلومتر از مسیر روستای "کاور" به بخش "زرین آباد" در شهرستان دهلران، بهینه سازی و تعریض شود.

چراغی اجرای روکش آسفالت پنج کیلومتر از شهر ملکشاهی به بخش میمه، انجام مطالعه و اصلاح مسیر نقطه رانشی روستای" آگره بید" به شهر آبدانان، فراهم کردن زمینه انتقال پل های پیش ساخته به جاده روستایی "تختان" - خربزان" و بهره برداری از این مسیر و اصلاح، بهسازی و ترمیم پل و روکش آسفالت مسیر منتهی به مرز و یادمان شرهانی به روستای "جلیزی پایین" در دهلران از دیگر مصوبات این جلسه بود.

وی با تاکید بر برگزاری جلسه مشترک مجمع نمایندگان استان ایلام با وزیر راه و شهرسازی برای بهبود و تکمیل زیرساخت های مختلف حوزه راه و شهرسازی استان، خاطرنشان کرد: پروژه های مربوط به شرکت ساخت و توسعه راه ها و اداره کل راه و شهرسازی استان در مسیر اندیمشک به دهلران در دیدار با وزیر راه و شهرسازی پیگیری می شود.

مسیر مهران - دهلران - اندیمشک یکی از محورهای مواصلاتی پرحجم و ترافیک استان ایلام به شمار می رود که با توجه به وجود نقاط حادثه خیز و ۲ خطه بودن این مسیر، نیاز به توجه دولت در راستای چهار خطه کردن این مسیر است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.