بازدید سایت : ۴۲۰۷۰

۳۲۰۰ کیلومتر از راه های ایلام ایمن سازی شد

در ۶ ماهه نخست سال جاری عملیات خط کشی سه هزار و ۲۰۰ کیلومتر- خط از راه های این استان انجام شده است.

۳۲۰۰ کیلومتر از راه های ایلام ایمن سازی شد
تین نیوز |

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری عملیات خط کشی سه هزار و ۲۰۰ کیلومتر- خط از راه های این استان انجام شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سیدزاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام، اظهار کرد: در نیمه نخست سال جاری با هدف افزایش ایمنی راه ها و کاهش تصادفات جاده ای خط کشی سه هزار و ۲۰۰ کیلومتر- خط از راه های این استان انجام شده است.

چشمه خاور افزود: این اداره کل به منظور افزایش ایمنی راه ها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه به ویژه در شب با دید محدود، تفکیک باندهای رفت و برگشت، میزان تصادفات و سوانح رانندگی راه های ارتباطی را به طور ویژه انجام می دهد.

وی عنوان کرد: در راستای ارتقا ایمنی تردد جاده ای از ابتدای سال جاری تاکنون کلیه محورهای استان با هدف ارتقا سطح ایمنی راه ها به علائم ایمنی تابلوهای اطلاعاتی و خط کشی راه ها تجهیز شده اند.

وی با اشاره به اینکه در بحث عملیات اجرایی روکش آسفالت و ایمن سازی محورهای مواصلاتی، ایلام جزو استان های برتر کشور است، ادامه داد: همچنین در بازه زمانی ۶ ماهه نخست سال جاری ۱۸۸ کیلومتر روکش آسفالت شامل؛ ۱۲۷ کیلومتر راه اصلی، ۴۶ کیلومتر راه فرعی، ۱۵ کیلومتر راه روستایی در سطح جاده های استان انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام انجام ۱۳۰ کیلومتر عملیات درزگیری و بیش از ۱۳ هزار تن عملیات لکه گیری در سطح جاده های مواصلاتی استان را از دیگر اقدامات این اداره کل در این بازه زمانی عنوان کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.