بازدید سایت : ۸۹۰۷۵

خلبانان شرکت هواپیمایی «ایر فرانس» به تمدید اعتصاب رای دادند

خلبانان شرکت هواپیمایی «ایر فرانس» به تمدید اعتصاب رای دادند

تین نیوز | رئیس یک اتحادیه صنف خلبانان شرکت هواپیمایی «ایر فرانس» روز شنبه از تصمیم این اتحادیه مبنی بر تمدید اعتصاب خود به مدت چهار روز دیگر تا تاریخ بیست و ششم ماه سپتامبر خبر داد.

«ژان لویی باربر» رئیس اتحادیه صنف «اس ان پی ال» در امور شرکت هواپیمایی «ایر فرانس» در این باره گفت بیش از چهار پنجم از مجموع خلبان هایی که در این رای گیری شرکت کردند، خواستار ادامه اعتصاب پس از روز دوشنبه شدند. 74 درصد از خلبانان ایر فرانس در این رای گیری شرکت کردند.

 وی افزود: «با توجه به تصمیم گیری قاطع اتحادیه صنف، این اعتصاب ادامه پیدا خواهد کرد.»

مسئولان شرکت هواپیمایی ایر فرانس پیشتر روز جمعه اعلام کردند بر اساس پیش بینی آنها، تنها 45 درصد از پروازهای این شرکت روز شنبه انجام خواهد شد، زیرا حدود 60 درصد از خلبانان این شرکت طی این روز در اعتصاب به سر خواهند برد.

مسئولان ایر فرانس همچنین اعلام کردند اعتصاب خلبانان این شرکت هواپیمایی روزانه بین 10 تا 15 میلیون یورو (برابر با 13 تا 19 میلیون دلار) زیان در پی دارد.

علت اعتصاب خلبانان شرکت هواپیمایی ایر فرانس، اعتراض به کاهش بودجه و همچنین تصمیم مسئولان این شرکت مبنی بر استخدام صدها خلبان جدید با حقوق پایین برای کار در خطوط هواپیمایی «ترانساویا» -از شرکت های زیر مجموعه ایر فرانس- است که یک شرکت هواپیمایی ارزان به شمار می رود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.