بازدید سایت : ۳۲۷۴۳

بازدید عکاسان از بخش شمالی خط سه مترو تهران

تین نیوز | برنامه تور عكاسی آژانس عكس تهران امروز در بخش شمالی خط 3 مترو تهران برگزار شد.

به گزارش تین نیوز از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شركت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو) در این تور عكاسی كه حدود 50 عكاس از خبرگزاری ها،روزنامه ها ،عكاسان آزاد و تعدادی از دانشجویان عكاسی حضور داشتند، مسیر هفت كیلومتری تونل و ایستگاههای در دست ساخت نیمه شمالی خط سه مترو(به طول 17 كیلومتر) از ساعت 10 قبل از ظهر به مدت دو ساعت از زوایه لنز دوربین های عكاسان به تصویر كشیده شد.

حضور در تونل های در دست ساخت مترو آن هم با پیچیدگی ها و سختی های مختص این صنعت و ثبت زحمات كارگران سختكوش برای اغلب عكاسان تجربه كم نظیر و ماندگاری بود و آنان خواستار حضور مجدد در بخش های دیگر خطوط در دست ساخت مترو شدند.

در پایان این بازدید، شركت كنندگان در تور عكاسی مترو عكس یادگاری گرفتند. قرار است نمایشگاهی از عكس های منتخب این تور عكاسی برای دید عموم برپا شود.

در تور عكاسی امروز یكشنبه مترو كه با همكاری آژانس عكس تهران،مركز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران و روابط عمومی شركت مترو تهران و حومه برپا شد، هابیل درویشی مدیرعامل شركت مترو و تعدادی از مدیران این شركت و نیز گیل آبادی، رئیس مركز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران و معاون رسانه ای مركز دكتر خلفی نیز حضور داشتند. 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.