بازدید سایت : ۳۲۷۴۳

تاکید بر لزوم احداثپل روگذر خط‌آهن و مترو در ابتدای کمربندی جنوبی قرچک

تاکید بر لزوم احداثپل روگذر خط‌آهن و مترو در ابتدای کمربندی جنوبی قرچک

تین نیوز | معاون فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان قرچک گفت: با توجه به پیشنهاد مجری مترو ولزوم احداث پل روگذر خط‌آهن و مترو در ابتدای کمربندی جنوبی شرکت مترو و مشاور طرح زمان آغاز عملیات اجرایی را به این فرمانداری اعلام کنند.
 
قدرت‌الله فلاح‌نژاد بعد از ظهر دوشنبه در جلسه کارگروه شورای ترافیک شهرستان قرچک به موضوع احداث ترمینال مترو در کمربندی جنوبی با توجه به لزوم حفر ترانشه برای احداث تونل تردد مسافران اشاره کرد و افزود: با توجه به لزوم حفظ تردد در کمربندی جنوبی باید حفر ترانشه به نحوی صورت پذیرد که امکان تردد وسایط نقلیه فراهم شود.
 
وی گفت: برنامه ترافیکی و برنامه زمان‌بندی برای انجام کار از طرف مشاور طرح مترو با لحاظ کردن انجام کار به‌صورت مرحله‌ای به این کارگروه ارائه شود.
 
معاون فنی و عمرانی فرمانداری قرچک افزود: با توجه به پیشنهاد مجری مترو ولزوم احداث پل روگذر خط‌ آهن و مترو در ابتدای کمربندی جنوبی شرکت مترو و مشاور طرح زمان آغاز عملیات اجرایی را به این فرمانداری اعلام کنند.
 
فلاح‌نژاد به موضوع اعتراض مردم در خصوص تاکسی‌های محور خیابان الحدید اشاره کرد و افزود: با توجه به اعتراضات مردمی در ارتباط با تاکسی‌های محور خیابان الحدید مبنی بر اینکه تاکسی‌ها تا پایان مسیر طی طریق نمی‌کنند، شهرداری با هماهنگی پلیس راهور موضوع را بررسی و برای رفاه حال مردم تاکسی‌ها تا انتهای مسیر تردد کنند.
 
معاون فنی و عمرانی فرمانداری قرچک در ادامه به مهم بودن بحث ایمن‌سازی معابر در فصل بازگشایی مدارس اشاره کرد و افزود: به مناسبت فرا رسیدن موعد بازگشایی مدارس و در راستای ایمن‌سازی معابر اصلی شهر قرچک شهرداری برای تردد دانش‌آموزان معابر اصلی شهر خط‌کشی شود.
 
وی با اشاره به آماده‌سازی شهر قرچک توسط شهرداری و راهور از نظر ترافیکی برای بازگشایی مدارس خاطر‌نشان کرد: نصب علائم ترافیکی در مقابل مدارس برای کاهش سرعت خودروهای در حال تردد و نصب تابلوهای ترافیکی برای ایمن‌سازی تردد دانش‌آموزان در معابر اصلی در دستور کار سازمان تاکسیرانی و واحد ترافیک شهرداری قرچک قرار گیرد.
 
معاون فنی و عمرانی فرمانداری قرچک تأکید کرد: لازم است ساماندهی خطوط تاکسی در سطح شهرستان در دستور کار تاکسیرانی قرار بگیرد و در کوتاه‌ترین زمان و همکاری راهنمایی و رانندگی شهرستان قرچک این اقدام در اسرع وقت عملی شود.
 
فلاح‌نژاد با تاکید بر اینکه صلاحیت رانندگان سرویس‌های مدارس از سوی راهور و تاکسیرانی تایید شود، افزود: خانواده‌ها مهم‌ترین سرمایه‌شان را به ما می‌سپارند و ما وظیفه داریم در حفظ سلامتی آنها تلاش کنیم.
 
وی گفت: سازمان تاکسیرانی شهرداری تا 15 شهریور 93 و قبل از آغاز سال تحصیلی نرخ مصوب سرویس‌های مدارس را به فرمانداری و اداره آموزش و پرورش اعلام کنند.
 
معاون فنی و عمرانی فرمانداری قرچک در پایان بیان داشت: با توجه به گزارش آموزش و پرورش مبنی بر وجود گره‌های ترافیکی در برخی نقاط باید کارشناسان پلیس راهور، سازمان تاکسیرانی، آموزش پرورش و کارشناسان فرمانداری از محل‌های مذکور بازدید و رفع مشکل کنند.
 
این گزارش حاکی است، جلسه کارگروه شورای ترافیک شهرستان قرچک با حضور قدرت‌الله فلاح‌نژاد معاون فنی و عمرانی فرمانداری، محمد زمانی‌افشار رئیس شورای اسلامی شهرستان، مهدی زمانی‌افشار عضو شورای اسلامی شهر و دیگر اعضا در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.