بازدید سایت : ۷۲۴۸۷

نهایی شدن فایناس خط ۶،۷ و ۳ مترو / واگن‌های مترو نیاز به تعمیرات اساسی دارند

نهایی شدن فایناس خط ۶،۷ و ۳ مترو / واگن‌های مترو نیاز به تعمیرات اساسی دارند
|

تین نیوز | رئیس کمیسیون فنی و عمران شورای شهر تهران از نهایی شدن فاینانس‌های خط 6 و 7 مترو به میزان 470 میلیون یورو خبر داد و گفت: امیدواریم تا پایان سال گشایش فاینانس این خطوط انجام شود. البته 7 میلیارد این فاینانس نیز برای خط 3 مترو اختصاص یافته است.
 
احمد دنیامالی با اشاره به اعتبارات تخصیص یافته به توسعه مترو در پایتخت گفت: در  6 ماهه نخست سال اعتبارات خوبی از سوی دولت به مترو ارائه شده و در بخش بهره برداری که مربوط به هزینه های جاری است بیش از اعتبارات 6 ماهه اول نیز پول واریز شده است.
 
وی ادامه داد :فاینانس دو خط 6 و 7 مترو به میزان 470 میلیون یورو نهایی شده، بانک عامل و ضمانت های بانک مرکزی مشخص شده و امیدواریم تا پایان سال گشایش فاینانس این خطوط انجام شود همچنین 7 میلیارد ین فاینانس نیز برای خط 3 مترو اختصاص یافته است.
 
دنیامالی با اشاره به آتش سوزی واگن های قطار در هفته های اخیر گفت: بخشی از ناوگان ریلی ما به مرحله اورهال رسیده و نیاز به تعمیرات اساسی دارد و باید برای از شبکه خارج کردن این رام قطارها و به روزرسانی آنها برنامه ریزی شود.
 
به گفته وی، قطاری که اخیرا در خط 4 مترو دچار آتش سوزی شد از نسل سوم واگن ها بود اما نیاز به تعمیرات اساسی داشت، همچنین  بسیاری از واگن ها بیش از 40 هزار کیلومتر از زمان اورهالشان گذشته است که به دلیل تحریم ها و منابع بودجه ای امکان تعمیرات این واگن ها در زمان مقرر وجود نداشته است.
 
وی تاکید کرد: با افزایش سطح روزانه مسافر در مترو نیاز به واگن بیشتر از گذشته احساس می شود بنابراین باید با برنامه ریزی دقیق واگن ها را در زمان تعیین شده برای تعمیرات از خطوط خارج و دوباره به ناوگان بازگردانیم.
 
وی با انتقاد از پایین بودن فاصله برخی خطوط در زمان پیک مسافر گفت: شهرداری در حال حاضر توانایی احداث 30 کیلومتر مترو در سال را دارد و این توسعه عمرانی نیاز به واگن و قطار دارد تا بتوانیم خدمات بهتری به مسافران ارائه کنیم.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • شهروند پاسخ

    باسلام. لطفا به مدیران شهری تهران بفرمائید عملیات ساخت خطوط و ایستگاه و واگن در کشور بسیار اسف بار است زیرا با این نحوه کار و ترافیک روزافزون تهران با این مدیریت نمی توان به بهبود حمل ونقل عمومی خوشبین بود و دلیل مسلم آن فاصله میدان ولیعصر تا میدان صادقیه بیش از یکساعت بطول می انجامد بنابراین همانگونه که دولتمردان کشور برای مبارزه با تروریسم برای جهانیان نسخه می پیچند و می فرمایند اگر قرار بود با تروریسم با روش فعلی جواب می داد ولی نداده و لذا باید این روش را تغییر داد. برای خودمان نیز در نحوه مدیریت حمل ونقل عمومی و علی الخصوص برای عملیات عمرانی مترو نیز اینچنین بگوئیم که اگر …