بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

زیرگذر بزرگراه همدانی در آستانه افتتاح

بهره برداری از فازسوم تقاطع سه سطحی نواب و تندگویان به زودی

زیرگذر بزرگراه همدانی در آستانه افتتاح
تین نیوز

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: دوشنبه ۱۸تیرماه، یک دسترسی بزرگراهی در غرب تهران در قالب پویش امید و افتخار به بهره برداری می رسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، هادی حق بین، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران درباره آخرین وضعیت تکمیل و احداث تقاطع های شهر تهران توضیح داد: کلان پروژه اصلاح، تکمیل و احداث تقاطع های ۹۸گانه شهر تهران به جهت بهبود دسترسی های شهروندان و آثار سازنده اقتصادی، ترافیکی و اجتماعی، با جدیت دنبال می شود و هم اکنون عملیات اجرایی در ۳۰ پروژه اصلاح تقاطع سطح شهر تهران به صورت فعال، در حال انجام است.

حق بین با اشاره به اینکه در دوره ششم مدیریت شهری تاکنون ۲۸ پروژه اصلاح تقاطع نیز بهره برداری رسیده، از ایجاد یک دسترسی جدید در بزرگراه شهید همدانی طی روزهای آتی خبر داد.

وی درباره جزییات این پروژه توضیح داد: روز دوشنبه -۱۸ تیرماه ۱۴۰۳- زیرگذر شرق به شرق بزرگراه شهید همدانی در قالب پویش امید و افتخار و با حضور مدیران شهری به بهره برداری می رسد.

حق بین ادامه داد: پروژه احداث زیرگذر دوربرگردان شرق به شرق بزرگراه شهید همدانی که در حدفاصل بلوار پژوهش تا بلوار اردستانی قرار دارد، نخستین دوربرگردان شرق به شرق این بزرگراه ۱۲ کیلومتری و بخشی از طرح آتی بزرگراه شمالی جنوبی دوگاز در غرب تهران محسوب می شود.

وی درباره میزان کاهش پیمایش و هزینه این پروژه نیز توضیح داد: کاهش ۲.۵ کیلومتر پیمایش اضافی در مسیر تردد از شرق بزرگراه شهید همدانی تا بلوار اردستانی و در نتیجه کاهش ترافیک بلوار اردستانی در منطقه ۲۲ تهران، از آثار اجرای این دسترسی جدید است. طول این زیرگذر ۹۳۵ متر بوده و برای بهره برداری از این دسترسی در بزرگراه شهید همدانی، ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

حق بین با اشاره به اجرای ۱۹۲ متر طول دیوار حائل بتنی و ۴۷۷ متر طول دیوار نمایی پیش ساخته در این پروژه، به احداث ۲ کیلومتر شبکه جمع آوری آب های سطحی بابت احداث این زیرگذر اشاره کرد.

معاون شهردار تهران در پایان از افتتاح پل دوربرگردان بزرگراه شهید باقری در شرق تهران و همچنین فاز سوم تقاطع سه سطحی در محل تلاقی بزرگراه شهیدان نواب و تندگویان در غرب تهران تا کمتر از یک ماه آینده خبر داد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.