بازدید سایت : ۲۶۳۰۶

پلیس راهور پایتخت: تعطیلی مجوزی برای تردد موتور سنگین نیست

ممانعت از تردد موتور سنگین در معابر مطالبه مردم است.

پلیس راهور پایتخت: تعطیلی مجوزی برای تردد موتور سنگین نیست
تین نیوز

معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه صرف تعطیل بودن روز مجوزی برای تردد موتور سنگین در تهران نیست، گفت: ممانعت از تردد موتور سنگین در معابر مطالبه مردم است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ سعید اکبری در این خصوص از توقیف ۶ دستگاه موتورسیکلت سنگین به تازگی در شهر تهران خبر داد و افزود: در رصد شبانه روزی معابر و بزرگراه ها در مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب، مشخص شد که ۶ دستگاه موتورسیکلت سنگین مشغول تردد در محدوده بزرگراه بابایی به شکل بسیار خطرناکی هستند.

اکبری ادامه داد : با توجه به لایی کشی و سرعت بالای موتورسیکلت های سنگین و احتمال بروز خطر برای راکبین و خطراتی که برای دیگر شهروندان متصور بود و با هماهنگی بعمل آمده با تیم های گشتی پلیس بزرگراه های راهور تهران بزرگ، این موتورسیکلت های سنگین در همان محدوده متوقف و از ادامه تردد آنها جلوگیری شد.

وی اظهار کرد: توقیف موتورسیکلت های سنگین بدون مجوز و بدون پلاک به خواسته مردم و به دلیل آلودگی های صوتی و بر هم زدن آرامش دیگر رانندگان در اولویت پلیس قرار دارد.

وی گفت: پلیس به محض رویت موتورسیکلت هایی که با لایی کشی و ایجاد سر و صدا نظم ترافیک را برهم می زنند و هیچ گونه مدارک و بیمه همراه ندارند طبق قانون برخورد کرده و اینگونه موتورسیکلت ها را طبق قانون اعمال قانون به پارکینگ منتقل می کند.

معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده اینگونه موتورسیکلت های سنگین که با سرعت و انجام حرکات نمایشی امنیت تردد رانندگان را در معابر به خطر می اندازند و با جان خود و دیگران بازی می کنند حتما پلیس را با شماره ۱۱۰ در جریان بگذارند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.