بازدید سایت : ۱۱۰۴۰۹

در چه صورت کارت سرویس مدارس رانندگان باطل می شود؟

به واسطه اینکه تخلفات رانندگان سرویس مدارس ارتباط مستقیمی با جان دانش آموزان دارند در برخورد با آنها هیچگونه اغماضی صورت نمی گیرد.

در چه صورت کارت سرویس مدارس رانندگان باطل می شود؟
تین نیوز |

وسیله نقلیه ای که به عنوان سرویس مدرسه فعالیت می کند باید از معاینه فنی برخوردار باشد و راننده ای که دو تخلف همزمان در سه مرحله انجام دهد مرحله چهارم ما کارت سرویس مدارس وی را باطل خواهیم کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تجارت نیوز، معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: به واسطه اینکه تخلفات رانندگان سرویس مدارس ارتباط مستقیمی با جان دانش آموزان دارند در برخورد با آنها هیچگونه اغماضی صورت نمی گیرد.

 سرهنگ فیروز کشیر معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص تمهیدات ترافیکی اندیشیده شده در راستای بازگشایی مدارس، اظهار داشت: با توجه به اینکه ما در روزهای پایانی تابستان قرار داریم و شاهد جنب و جوشی در معابر  پایتخت ناشی از تردد خانواده ها برای خرید ملزومان آغاز سال تحصیلی برای فرزندانشان هستیم از اکنون شاهد برخی افزایش ترافیک ها در پایتخت هستیم.

کشیر افزود: ما در پلیس راهور تهران بزرگ چندین کمیته ترافیکی در خصوص بازگشایی مدارس با دست اندرکاران مربوطه مانند آموزش و پرورش، شهرداری داشته و  با توجه به اینکه آئین نامه استفاده سرویس های مدارس از وزارت کشور ابلاغ شد جلساتی نیز در این خصوص داشتیم.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه متولی انجام این امور در تهران خود شهرداری است و ما بعنوان نیروی ترافیکی که باید ایمنی تردد برای دانش آموزان در همه مقاطع تحصیلی انجام دهیم حضور داشته ایم و مواردی را به تصویب رساندیم.

سرهنگ کشیر خاطرنشان کرد: در تهران تنها حدود 136 هزار نوگل اول دبستانی داریم که اولین سالی است که وارد مدرسه می شوند و بیش از یک میلیون دانش آموزان ثبت نامی داریم،  پلیس راهور در این زمینه نیز جلساتی را برگزار کرده  و مانند سال های گذشته برای هماهنگی بیشتر در سطح کل شهر تهران مکاتباتی با افسران آموزش و روئسای راهور مناطق داشته ایم.

وی با عنوان اینکه 180 شرکت برای فعالیت در حوزه سرویس مدارس ثبت نام کردند،  تصریح کرد: در این زمینه پلیس راهور وظیفه آموزش به این شرکت ها را داشت که علاوه بر آن برای رانندگان و اولیاء دانش آموزان نیز بسته آموزشی محیا شده است.

معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اینکه به واسطه اینکه تخلفات رانندگان سرویس مدارس ارتباط مستقیمی با جان دانش آموزان دارند در برخورد با آنها هیچگونه اغماضی صورت نمی گیرد، گفت:  وسیله نقلیه ای که بعنوان سرویس مدرسه فعالیت می کند باید از معاینه فنی برخوردار باشد و رانند ای که دو تخلف همزمان در سه مرحله انجام دهد مرحله چهارم ما کارت سرویس مدارس وی را باطل خواهیم کرد.

سرهنگ کشیر عنوان کرد: سال گذشته  کلاس هایی برای رانندگان و اولیاء دانش آموزان برنامه ریزی شد که امسال نیز در برنامه ریزی های ما وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه پلیس راهور در محیط پیرامونی کلیه مدارس به ویژه مدارس خاص(مدارس مجتمعی) حضور خواهد داشت، افزود: امیدواریم مانند سال گذشته که مردم اعتماد کرده و در راستای کاهش گره های ترافیکی به ما کمک کردند امسال نیز این روند را تداوم بخشند تا بتوانیم این افزایش حجم تردد ها را کنترل کنیم.

معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ در توصیه ای خطاب به تهرانی ها به ویژه اولیاء داشن آموزان تصریح کرد: تلاش کنید زمان را مدیریت کرده و تا حد امکان از حمل نقل عمومی استفاده کرده و از خودروهای شخصی و تک سرنشین استفاده نکنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.