بازدید سایت : ۴۲۰۷۰

پیشرفت ۹۸درصدی پایانه متروی جوانمرد قصاب

با وجود پیشرفت ۹۸ درصدی ساختمان پایانه متروی جوانمرد قصاب پیش بینی می شود این محل باکاربری استقرار مرکز اتوبوسرانی، تاکسیرانی و نظارت تصویر تا ۲ ماه آینده به بهره برداری رسد.

پیشرفت ۹۸درصدی پایانه متروی جوانمرد قصاب
تین نیوز |

شهردارمنطقه۲۰ تهران گفت: با وجود پیشرفت ۹۸ درصدی ساختمان پایانه متروی جوانمرد قصاب پیش بینی می شود این محل باکاربری استقرار مرکز اتوبوسرانی، تاکسیرانی و نظارت تصویر تا ۲ ماه آینده به بهره برداری رسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، نشست مشترک و بازدید از پروژه های ترافیکی منطقه روز شنبه با حضور رضا شنگی شهردار منطقه ۲۰، پوریا علیمردانی مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و مدیران اجرایی سازمان و منطقه ۲۰ برگزار شد و از روند اجرایی و پیشرفت فیزیکی پروژه ساختمان پایانه مترو جوانمرد قصاب و پارکینگ طبقاتی خیابان آستانه بازدید بعمل آمد.

رضا شنگی با اشاره به تعیین تکلیف پارکینگ طبقاتی خیابان آستانه اظهار داشت: عملیات احداث این پروژه مدتی متوقف شده بود و با توافقات انجام شده با سازمان حمل ونقل و ترافیک، ادامه روند احداث آن با بررسی الحاق بخشی به این محل برای امکان افزایش واحدهای پارکینگ انجام خواهد شد.

شنگی افزود: همچنین با توافق انجام شده به زودی تعدادی تجهیزات ترافیکی برای نصب در بزرگراه ها و معابر اصلی به این منطقه اضافه می شود.

تحلیل برنامه ریزی و رشد گردشگری شهری با توجه به ظرفیت های تاریخی و فرهنگی شهر ری حائز اهمیت است

نشست مشورتی بررسی طرح جامع گردشگری قبله تهران با حضور شهردار منطقه ۲۰ و مدیر گروه مطالعات امور مناطق مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران برگزار شد.

در این جلسه که با حضور مریم ابهری مدیر گروه مطالعات امور مناطق مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران، معاونین، مدیر روابط عمومی و رئیس اداره خدمات آموزشی و بهسازی سازمان منطقه ۲۰ و مجری طرح جامع گردشگری قبله تهران برگزار شد، رضا شنگی با اشاره به اهمیت تحلیل برنامه ریزی و رشد گردشگری شهری با توجه به ظرفیت های تاریخی و فرهنگی شهر تاریخی ری گفت: استفاده از ظرفیت نخبگان و ری شناسان بومی و برگزاری جلسات تخصصی به منظور بررسی نقطه نظرات آنان در اجرای طرح جامع بسیار موثر است.

شنگی ضمن تبریک ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، با اشاره به هم افزایی دستگاه های حوزه گردشگری در شهرری برای تحقق هرچه بیشتر اهداف این طرح افزود: بهره گیری از ظرفیت بالای گردشگری صنعتی ری، از جمله شهرک شمس آباد که از بزرگترین و فعال ترین شهرک های صنعتی کشور است و همچنین استفاده از ظرفیتهای اطراف شهرری مانند کانال ۸۰ هکتاری عشق آباد، بقعه شیخ کلینی و امامزاده حسین(ع) از جمله مواردی است که باید در این طرح مورد توجه قرار گیرد.

شهردار منطقه ادامه داد: در حوزه بازآفرینی مردم، با توجه به برخورداری از پیشینه تاریخی گران بها در شهرری، می توان به احیای سنت های از یاد رفته توجه کرده و آداب و رسوم قدیمی را احیا کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.