بازدید سایت : ۴۵۷۲۲
معاون اداره حمل و نقل و پایانه های استان تهران در گفتگو با تین نیوز خبر داد:

◄ جلوگیری از تردد اتوبوس‌های غیر استاندارد در سفرهای نوروزی

◄ جلوگیری از تردد اتوبوس‌های غیر استاندارد در سفرهای نوروزی

تین نیوز | معاون فنی- ایمنی اداره  کل حمل و نقل و پایانه های استان تهران با بیان اینکه" دو درصد از اتوبوس های مسافربری قبل از شروع سفرهای نوروزی در استان، جهت استاندارد سازی بازگردانده شده اند" گفت: اکثر تخلفات به منظور افزایش تعداد صندلی ها از 32 به 40 نفر و یا کاهش آنها و تبدیل ظاهر اتوبوس خود به شکل VIP بوده است.

عارف رمینا در گفتگو با خبرنگار تین نیوز با اشاره به اقدامات نظارتی بر اتوبوس های مسافربری پیش از شروع سفرهای نوروزی اظهار داشت: طبق بازرسی و نظارت های انجام شده بر اتوبوس های مسافربری بین شهری استان تهران، اکثر تخلفات به منظور افزایش تعداد صندلی ها از 32 به 40 نفر و یا کاهش آنها و تبدیل ظاهر اتوبوس خود به شکل VIP بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه" تنها دو درصد از کل اتوبوس های مسافربری بین شهری استان به حالت اول و استاندارد کارخانه باز گردانده نشده بودند" گفت: این تعداد نیز تنها تا قبل از شروع سفرهای نوروزی مهلت در اختیار داشتند و پس از آن مجاز به جابجایی مسافر نبودند.

معاون فنی- ایمنی حمل و نقل و پایانه های استان تهران خاطرنشان کرد:  اتوبوس های مسافربری بین شهری از طریق هشت مرکز فعال معاینه فنی بازبینی و کنترل شده اند که هر مرکز شامل 9 ایستگاه کنترل بخش های مختلف اتوبوس است.

رمینا تاکید کرد: سیستم آنلاین مراکز معاینه فنی، بخش قابل توجهی از تخلفات رانندگان را برطرف کرده است. زیرا با صدور کد رهگیری برای اتوبوس و در اختیار پلیس قرار دادن آن فرد قادر به انجام تخلف نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: افزایش ظرفیت باک اتوبوس، جهت قاچاق سوخت بیشتر در شهرهایی با مقصد شهرهای مرزی رخ می دهد و شهرهای متمرکز همچون تهران و سایر شهرهای مرکزی چنین اتفاقی نمی افتد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • وحید

    با سلام. لطفا این کار را با استعلام از شرکت سازنده خودرو از روی شماره شاسی انجام دهید چون در اکثر اتوبوس این کار انجام شده مخصوصا در اتوبوس های اردیبل - تبریز ارومیه

  • ایمنى ترافیک واقعى پسند

    جناب آقاى عارف رمینا مگر شهروندان مرزى و یا مسافران شهرهاى مرکزى به مقصد شهرهاى مرزى چه گناهى دارند که رسیدگى نمیکنید به باک هاى اضافى؟!!! البته جنابعالى هم زیاد مقصر نیستید چون این کار بصورت گسترده از وظایف ومسولیت هاى مدیرکل دفتر ایمنى وترافیک سازمان راهدارى کشور میباشد که امید هست جناب مهندس کشاورزیان تدبیر نمایند و تغییرات بنیادى در مدیریت دفتر کل ایمنى ترافیک سازمان انجام دهند … به امید تدبیر وتغییر در دفتر ایمنى ترافیک در دولت تدبیر وامید در سال همدلى وهمزبانى