بازدید سایت : ۳۵۰۴۷
سرپرست اداره کل راه شهرسازی استان گلستان :

27کیلومتر از راه های روستایی استان گلستان بهسازی وآسفالت شد

سرپرست اداره کل راه وشهرسازی استان گلستان از بهسازی و آسفالت 27کیلومتر از راههای روستایی استان گلستان درابتدای سالجاری خبر داد.

 27کیلومتر از راه های روستایی استان گلستان بهسازی وآسفالت شد
تین نیوز

سرپرست اداره کل راه وشهرسازی استان گلستان از بهسازی و آسفالت 27کیلومتر از راههای روستایی استان گلستان درابتدای سالجاری خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از اداره روابط عمومی راه و شهرسازی استان گلستان : مهندس حسین محبوبی گفت : علیرغم محدودیت های اعتباری و عدم تخصیص بموقع منابع  به پروژه  های بخش راه ، از ابتدای سالجاری تا کنون عملیات احداث 27  کیلومتر از راههای روستایی استان با هزینه ای معادل 70 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی به پایان رسیده است .

وی افزود: در حال حاضر کلیه پروژه ها با استفاده از منابع جایگزین مالی از قبیل استفاده از اسناد خزانه و  اجرا و اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان در استفاده ازاین منابع تا کنون دراستان پیشرو بوده است .

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان از بهر مندی 98 درصد از جمعیت روستایی استان از راه مناسب آسفالته خبر داد و گفت :تا پایان برنامه ششم توسعه کشور و در صورت تامین منابع و اعتبارت لازم ، کلیه روستاهای بالای 50 خانوار استان از راه مناسب آسفالته برخوردار خواهد شد و بهسازی وآسفالت روستاهای بالا 20 خانوار شروع خواهد شد هر چند در برخی از شهرستانهای استان کار آسفالت راه های 20 خانوار در حال انجام و برخی نیزبه پایان رسیده است .

استان گلستان دارای 3500 کیلومتر راه روستایی می باشد که حدود2600 آن آسفالته است .

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.