بازدید سایت : ۴۵۷۲۲
شهرکی خبر داد:

◄ ایجاد 4 هزار شغل در بخش رانندگان ناوگان عمومی روستایی

پروژه ارتقای تولید و اشتغال پایدار یکی از پروژه‌های ستاد اقتصاد مقاومتی است که مسئولیت اجرای آن بر عهده معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری است و چند دستگاه مرتبط با روستا و ازجمله سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با توجه به مسئولیتی که درزمینهٔ حمل‌ونقل روستایی دارد، عضو کمیته راهبردی پروژه می‌باشند.

ایجاد 4 هزار شغل در بخش رانندگان ناوگان عمومی روستایی
تین نیوز

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهار کرد: بر اساس اطلاعات و آمار ثبت‌شده در هفت ماهه سال جاری،  3 هزار و 785 شغل در حوزه روستایی و عمدتاً در بخش رانندگان ناوگان عمومی از سوی این سازمان ایجاد شده است.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای حمیدرضا شهرکی مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نیز در مورد پروژه ارتقای تولید و اشتغال پایدار اظهار کرد: پروژه ارتقای تولید و اشتغال پایدار یکی از پروژه‌های ستاد اقتصاد مقاومتی است که مسئولیت اجرای آن بر عهده معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری است و چند دستگاه مرتبط با روستا و ازجمله سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با توجه به مسئولیتی که درزمینهٔ حمل‌ونقل روستایی دارد، عضو کمیته راهبردی پروژه می‌باشند.

وی با بیان اینکه جلسات کارگروه به‌صورت ماهانه در دفتر معاونت برنامه‌ریزی و امور زیر بنایی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم برگزار می‌شود گفت: نظر به این‌که نظارت بر عملکرد پروژه امری بسیار مهم است سازمان در زمینهٔ نظارت و پایش فعالیت‌های خود سامانه‌های نظارتی مناسبی ایجاد کرده است و از دستگاه‌های دولتی پیشتاز در این زمینه محسوب می‌شود،.

شهرکی گفت:به‌منظور آشنایی اعضای کمیته با سامانه‌های نظارتی و هوشمند سازمان، میزبانی شانزدهمین  جلسه کمیته راهبردی پروژه مذکور را این سازمان  پذیرفته است.

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر اظهار کرد: بر اساس اطلاعات و آمار ثبت‌شده در هفت ماهه سال جاری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای،  3785 شغل در حوزه روستایی و عمدتاً در بخش رانندگان ناوگان عمومی ایجاد کرده که بر اساس هدف تعیین‌شده در سال 1396 به میزان 78.2 درصد از  کل هدف سال 1396 محقق شده است.‌

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.