بازدید سایت : ۳۵۰۴۷
در سال آینده با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام خواهد گرفت؛

◄ برگزاری جشنواره فرهنگی «ایمنی ترافیک» در روز ملی ایمنی حمل‌ونقل

صبح امروز نشست خبری رئیس شورای سیاست‌گذاری جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها با محوریت جشنواره فرهنگی، صوتی و تصویری ایمنی ترافیک برگزار شد.

برگزاری جشنواره فرهنگی «ایمنی ترافیک» در روز ملی ایمنی حمل‌ونقل
تین نیوز

صبح امروز نشست خبری رئیس شورای سیاست‌گذاری جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها با محوریت جشنواره فرهنگی، صوتی و تصویری ایمنی ترافیک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، در ابتدای این نشست،  محمد بخارایی در خصوص برگزاری این جشنواره توضیح داد: جشنواره فرهنگی، صوتی و تصویری ایمنی ترافیک هفتم اردیبهشت‌ماه سال 98 هم‌زمان با روز ملی ایمنی حمل‌ونقل برگزار خواهد شد.

وی آموزش و اصلاح رفتار ترافیکی، ایمنی کودکان و ایمنی موتورسواران را از محورهای این جشنواره عنوان کرد و افزود: آثار جشنواره می‌تواند در قالب فیلم‌های کوتاه، کلیپ، نماهنگ، انیمیشن، تیزر و فایل صوتی خواهد بود.

بخارایی از برگزاری دومین جشنواره ایمنی رانندگان حرفه‌ای خبر داد و ابراز کرد: این جشنواره در راستای تلاش و فعالیت‌های مؤثر رانندگان حرفه‌ای حمل‌ونقل کالا و مسافر درون‌شهری و برون‌شهری با مشارکت دستگاه‌های اجرایی عضو کمیسیون ایمنی راه‌ها، خانه حمل‌ونقل و جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها برگزار خواهد شد.

 رئیس شورای سیاست‌گذاری جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها به شاخص‌های ارزیابی فراخوان شناسایی رانندگان حرفه‌ای برتر ایمنی اشاره کرد و توضیح داد: سوابق و فعالیت حرفه‌ای سنوات رانندگی، بررسی وضعیت سانحه رانندگی، اقدامات امدادی و کمک‌رسانی به مردم و سایر رانندگان، دوره‌های آموزش مهارت حرفه‌ای، مشارکت‌های اجتماعی در جهت توسعه حمل‌ونقل ایمنی، بررسی سوابق تخلفات رانندگی، تشویق و تقدیرنامه‌های دریافتی از سازمان‌ها که مرتبط با ایمنی، طرح و ایده خلاقه در جهت توسعه ایمنی راه‌ها، سلامت شغلی و حرفه‌ای از جمله شاخص‌های ارزیابی رانندگان حرفه‌ای برتر ایمنی است.

او رانندگان حرفه‌ای حمل‌ونقل جاده‌ای کالا-مسافر (داخلی و بین‌المللی) و رانندگان حرفه‌ای حمل‌ونقل درون‌شهری کالا و مسافر جامعه مخاطبان این جشنواره دانست و گفت: قرار است این جشنواره با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شود.

بخارایی با اظهار به این‌که جشنواره فیلم در تالار وحدت برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: ما اعتقاد داریم کارهای فرهنگی کم‌هزینه‌ترین و زودهنگام‌ترین اثر را در افزایش ایمنی خواهد داشت.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • رضا مرادی

    با سلام
    از آقای مهندس بخارایی تشکر میکنم بخاطر تعلقات و تعصباتشان به مقوله ایمنی راهها
    اما سوال اینجاست،ارتباط این جمعیت و اثر بخشی تصمیمات و هشدارهای آن چگونه و با چه تدابیر و الزاماتی از سوی سازمانهای دولتی به ویژه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مورد عمل و اجراء قرار می گیرد؟
    و اساسا جهت تحقق اهداف و اساسنامه جمعیت با ارگانهای مرتبط به مقوله یمنی راهها
    چه اقداماتی را انجام می دهند؟
    با تشکر