بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

◄ افزایش تردد مسافران خارجی از پایانه بیله سوار

تردد مسافران خارجی از پایانه بیله سوار با افزایش همراه است.

افزایش تردد مسافران خارجی از پایانه بیله سوار
تین نیوز

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل، در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار تصریح کرد: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در ماه های فروردین و 15 روز نخست اردیبهشت ماه، تردد مسافران خارجی با افزایش همراه است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، علی رحمتی عضو شورای ترافیک استان افزود: مجموع تردد در فروردین ماه 121 هزار و 618 نفر بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 8 درصد افزایش دارد.

عضو شورای اداری استان افزود: در 15 روزه نخست اردیبهشت ماه نیز تردد مسافر از پایانه مرزی 71 هزار و 866 نفر به ثبت رسیده که بیش از 30 درصد افزایش دارد.

دبیر کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان تاکید کرد: سهم عمده تردد از پایانه مربوط به مسافران خارجی است و افزایش تردد بیشتر مربوط به افزایش تردد مسافران خارجی از پایانه است.

 رحمتی تاکید کرد: از ابتدای سال جاری تا 15 اردیبهشت ماه امسال ورودی مسافرخارجی به پایانه 86 هزار و 708 نفر و خروجی مسافر خارجی 86 هزار و 567 نفر به ثبت رسیده است.

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود: در بازه زمانی ذکر شده ورودی مسافر ایرانی 11 هزار و 623 نفر و خروجی مسافر ایرانی 8586 نفر است. 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.