بازدید سایت : ۳۵۰۴۷
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان‌شرقی:

◄ 600 میلیارد تومان بودجه نیاز داریم

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان‌شرقی در تشریح آخرین اقدامات انجام شده در بخش جاده‌ای این استان، گفت: عملیات بهسازی محورهای مواصلاتی و شریان‌های اصلی و فرعی به طور گسترده در این استان آغاز شده و ادامه دارد.

600 میلیارد تومان بودجه نیاز داریم
تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  استان آذربایجان‌شرقی در تشریح آخرین اقدامات انجام شده در بخش جاده‌ای این استان، گفت: عملیات بهسازی محورهای مواصلاتی و شریان‌های اصلی و فرعی به طور گسترده در این استان آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز اروجعلی علیزاده در گفت‌وگو با این شبکه خبری اظهار کرد: برای تکمیل طرح‌های بهسازی جاده‌ها در استان آذربایجان‌شرقی 500 تا 600 میلیارد تومان برآورد شده است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که، عملیات آسفالت در محمور مراغه-هشترود آغاز شده است، افزود: مسیر آذرشهر-عجب‌شیر نیز به منظور بهسازی آسفالت و روکش در دست تعمیر بوده و تردددر این محورها در جریان است.

محور تبریز-صوفیان-مرند، بخش بعدی بود که علیزاده با اشاره به ادامه عملیات بهسازی آن‌ها، تصریح کرد: مسیر میانه به سرچم نیز به دلیل خرابی و خوردگی آسفالت نیاز به بهسازی داشت که عملیات ساخت در آن‌ها ادامه دارد. جاده نوار مرزی کلیبر به خداآفرین نیز در ادامه بهسازی جاده‌های استان در دست تعمیر و بهسازی است.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان شرقی، علاوه بر اقداماتی که در بالا به ان اشاره ش، 7 اکیپ راهسازی نیز در محورهای اصلی و فرعی کار ایمن‌سازی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی را آغاز کرده‌اند. از مجموع 7 اکیپ یاد شده 2 گروه در راه‌های روستایی و 5 اکیپ دیگر کار ایمن‌سازی شریان‌های اصلی و فرعی راه‌ها را دنبال می‌کنند.

علیزاده با تاکید بر این نکته که هنوز اعتباری برای بهسازی و ایمن‌سازی جاده‌های استان به راهداری آذربایجان شرقی نرسیده است، گفت: برای تعمیر و بهسازی برخی محورها که خرابی زیادی در آن‌ها اتفاق افتاده است و تکمیل خط کشی مسیر حداقل به 500 تا 600 میلیاردتومان اعتبار نیاز هست.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.