بازدید سایت : ۳۲۷۴۳

وقوع ۱۶ فقره تصادف در جاده‌های کامیاران

وقوع ۱۶ فقره تصادف در جاده‌های کامیاران

تین نیوز | رئیس اداره راه و شهرسازی کامیاران گفت: در تعطیلات امسال تاکنون 16 فقره تصادف در جاده‌ها و محورهای این شهرستان صورت گرفته که هیچ‌گونه خسارت جانی نداشته است.
 
محمدرضا اورک‌بختیاری اظهار داشت: طرح راهداری نوروزی امسال در قالب پنج اکیپ راهداری و با حضور 70 راهدار در شش محور شهرستان به صورت شیفت‌های شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند.
 
به گفته وی در این طرح از 20 دستگاه ماشین‌آلات سنگین، نیمه‌سنگین و سبک به طور شبانه روزی استفاده شده که به انجام عملیات راهداری در ایام نوروز می‌پردازند.
 
وی ادامه داد: طرح راهداری نوروزی به منظور تردد وسیع کاربران راه‌ها در طول تعطیلات نوروز از طرح‌های حساس وزارت راه و شهرسازی است که هر ساله طی تمهیدات و برنامه‌ریزی خاصی در تمام استان‌ها و به طبع در شهرستان کامیاران نیز به اجرا درمی‌آید.
 
بختیاری، آشکارسازی نقاط پرحادثه را از سری اقدامات مهم راهداری بیان کرد و افزود: حضور شبانه‌روزی گشت‌های کنترل راهداری به منظور موقعیت‌سنجی و کمک به نیروهای امدادی در جاده‌های شهرستان از دیگر اقدامات این اداره است.
 
وی گفت: لکه‌گیری کامل جاده‌ها، ریزش‌برداری از سطح تمامی جاده‌ها، شستشو، تعمیر و نصب تمامی تابلوهای علائم، آماده‌سازی راهدارخانه‌ها و پاک‌سازی حریم راه‌ها از سری اقداماتی است که توسط اداره راه و شهرسازی کامیاران صورت گرفته است.
 
رئیس اداره راه و شهرسازی کامیاران به فعالیت پنج راهدارخانه در قالب سه راهدارخانه ثابت و دو کانکس متحرک در جاده‌های اصلی اشاره کرد و افزود: گشت‌های راهداری راه‌ها و محورهای فرعی و روستایی را به صورت 24 ساعته پوشش می‌دهند.
 
وی در خصوص آماده‌سازی راهدارخانه‌ها برای پذیرش مسافران نوروزی در راه‌مانده، اظهار داشت: تمامی راهدارخانه‌های این شهرستان به طور کامل قبل از شروع سال نو تجهیز و آماده‌سازی شده‌اند.
 
بختیاری ادامه داد: در ایام نوروز تاکنون 68 نفر مسافر که به دلایل مختلف در راه مانده‌اند، در این راهدارخانه‌ها اسکان داده شده‌اند.
 
وی در خصوص تصادفات صورت گرفته در طول ایام نوروز در جاده‌های این شهرستان، اضافه کرد: تا دیروز 16 تصادف در حوزه شهرستان صورت گرفته است.
 
بختیاری در پایان تصریح کرد: خوشبختانه اکثر تصادفات مالی و جرحی بوده و هیچ گونه خسارت جانی در صحنه تاکنون صورت نگرفته است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.