بازدید سایت : ۴۰۴۵۸

قیر مورد نیاز پروژه های اربعین به صورت ویژه تامین می شود

تصمیمات موثری برای نحوه تامین منابع قطعات و بخش های قابل تکمیل و بهره برداری پروژه های بزرگراهی، پل ها، تونل ها و تقاطع ها تا ۱۵ مرداد ماه اتخاذ شد.

قیر مورد نیاز پروژه های اربعین به صورت ویژه تامین می شود
تین نیوز

معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی از تامین قیر مورد نیاز پروژه های اربعین به صورت ویژه خبر داد و گفت: تصمیمات موثری برای نحوه تامین منابع قطعات و بخش های قابل تکمیل و بهره برداری پروژه های بزرگراهی، پل ها، تونل ها و تقاطع ها تا ۱۵ مرداد ماه اتخاذ شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، امیر محمود غفاری با اشاره به جلسه پیگیری ویژه طرح ها و پروژه های اجرایی قابل افتتاح در مسیر اربعین اظهار کرد: این جلسه توسط این معاونت برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی با حضور نمایندگان سازمان ها و شرکت های تابعه مرتبط و ادارات کل راه و شهرسازی واقع در غرب کشور به منظور تسهیل تردد زائرین و همچنین ارائه خدمات هر چه مطلوب تر به زوار، در  ۲۴ اردیبهشت ماه برگزار شد.

غفاری هدف از برگزاری این جلسه را  کاهش بار ترافیک و تلفات ناشی از حوادث جاده ای و تسهیل تردد زوار عنوان کرد و گفت: همچنین ضمن بررسی آخرین وضعیت پروژه های بزرگراهی، پل ها، تونل ها و تقاطع های مربوط، تصمیمات موثری برای نحوه تامین منابع قطعات و بخش های قابل تکمیل و بهره برداری تا ۱۵ مرداد ماه اتخاذ شد.

وی یادآور شد: در جلسه مذکور، بهسازی آسفالت و ایمن سازی مسیرهای منتهی به مرزهای خروجی کشور توسط سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای مورد تاکید قرار گرفت.

 غفاری با بیان اینکه قیر مورد نیاز پروژه های فوق به صورت ویژه تامین می شود، تاکید کرد: با هدف جلوگیری از بروز هرگونه مشکلی در زمان شروع سفرهای اربعین، باید اعضای حاضر در جلسه تعهدات تعیین شده را به نحو احسن انجام دهند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.