بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

اجرای شن‌ریزی در سطح ۲۷۳ کیلومتر از محورهای کردستان

تین نیوز |  مدیر راهداری راه و شهرسازی كردستان از اجرای شن‌ریزی به ضخامت 15 سانتی‌متر در سطح 273 كیلومتر از محورهای اصلی و روستایی استان خبر داد. 

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان كردستان، محمد راشد مدرس‌گرجی اظهار كرد: راهداری امری است مستمر كه در تمام فصول سال توسط عوامل سخت كوش راهداری و در سرما و گرما تعطیل بردار نیست و همواره یك سری كارها و اقدامات بنابه ضرورت در محورهای مختلف روستایی، اصلی و ... انجام می‌شود و راهدار همواره باید آماده بوده تا با اقدامات خود ایمنی جاده و سفر را فراهم كند. 

مدرس‌گرجی افزود: اقداماتی هم‌چون گریدزنی، اصلاح شانه‌ها، اصلاح افتادگی شانه‌ها، بازسازی قنو‌ها، پاكسازی سطح ترانشه‌ها، ریزش برداری، چاله‌پركنی، دراواسیون، خاكبرداری قوس‌ها، تنقیه ابنیه فنی، لاشه‌برداری و بازدید ادواری و گشت‌زنی از جمله كارهایی كه در طول سال و شب و روز راهداران انجام می‌دهند. 

وی در ادامه گفت: در طول امسال با توجه به نیاز بعضی از محورها حدود 273 كیلومتر از مسیرهای شن‌ریزی به ضخامت 15 سانتی متر اجرا شده است و برای این حجم عملیات معادل 11 میلیارد و 750 میلیون ریال هزینه شده است. 

به گفته مدرس‌گرجی در همین مدت حدود 479 مورد لاشه حیوانات نیز از سطح جاده های كردستان پاكسازی شده كه برای این حجم عملیات نیز حدود 37 میلیون ریال هزینه شده است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.