◄ خدمات رفاهی به رانندگان اولویت «دکابار» است
میلاد کاوه، مدیرعامل شرکت دکابار از شرکت های زیرمجموعه هلدینگ دکــالجستیک با تاکید بر ایجاد خدمات رفاهی برای رانندگان از امکان فروش لوازم یدکی قسطی، ارائه خدمات لاستیک، روغن و بیمه در پلتفرم دکابار در آینده خبر داد.
میلاد کاوه، مدیرعامل شرکت دکابار از شرکت های زیرمجموعه هلدینگ دکــالجستیک با تاکید بر ایجاد خدمات رفاهی برای رانندگان از امکان فروش لوازم یدکی قسطی، ارائه خدمات لاستیک ، روغن و بیمه در پلتفرم دکابار در آینده خبر داد.
به گزارش تین نیوز، «دکابار» یکی از شرکت های زیرمجموعه هلدینگ لجستیک دکــا است. در اپلیکیشن «دکابار» زمینه برقراری ارتباط مستقیم و بی واسطه، بین صاحبان بار و رانندگان و نیز شرکت های حمل ونقل فراهم است. با میلاد کاوه مدیرعامل شرکت دکابار از شرکت های زیرمجموعه «هلدینگ دکــا» که در هشتمین نمایشگاه حمل ونقل،لجستیک و صنایع وابسته حضور پررنگی را برای نخستین بار در عرصه لجستیک و حمل ونقل ارائه کرد به گفتگو پرداختیم و از خدمات شرکت دکابار برای رانندگان و صاحبان بار جویا شدیم.
مدیرعامل شرکت «دکابار» درباره فعالیت های این شرکت گفت: «دکابار» دو مجوز رسمی از سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کسب کرده که یک مجوز مرتبط با بازارگاه الکترونیک حمل ونقل جاده ای در سراسر کشور است و دومین مجوز «بزرگ مقیاس هوشمند» است. «دکابار» به واسطه این دو مجوز پلتفرم هوشمندی طراحی کرده و توسعه داده که هدف آن ایجاد هماهنگی و هم افزایی میان رانندگان، صاحبان بار و شرکت های حمل ونقل است.
میلاد کاوه با اشاره به مدت فعالیت این شرکت که به کمتر از یکسال می رسد تصریح کرد: تاکنون بیش از 10 هزار صدور بارنامه الکترونیک در این پلتفرم ثبت شده و اطلاعات بالای 10 هزار راننده فعال که دارای کارت هوشمند هستند در پلتفرم دکاربار بارگذاری شده است. از سراسر کشور نیز 110 بازاریاب به صورت میدانی پوشش داده شده است که از طریق پلتفرم «دکابار» عملیات جذب بار و راننده که در نهایت منجر به صدور بارنامه آنلاین می شود در حال انجام است.
بیشتر بخوانید:
اجبار رانندگان کامیون به استفاده از یک آزادراه بی کیفیت/ جریمه سنگین برای عبور از جاده قدیمی
خدمات آینده دکابار به رانندگان و صاحبان بار
شرکت دکابار درصدد است که در آینده جهت رفاه حال رانندگان امکاناتی را در اختیار رانندگان و صاحبان کالا قرار دهد. کاوه در این باره گفت: با استفاده از ظرفیتی که در پلتفرم ایجاد می شود قصد داریم تا به صورت یک سوپراپلیکیشن خدمات متنوعی را به رانندگان و صاحبان بار ارائه دهیم.
وی با اعلام اینکه تامین لوازم یدکی یکی از دغدغه های بزرگ رانندگان است، توضیح داد: قصد داریم امکان فروش لوازم یدکی را برای رانندگان به صورت اقساط 18 ماهه و بدون سود در پلتفرم دکابار فراهم کنیم. خدمات بیمه از جمله تکمیل درمان، درمان و همچنین بیمه شخص ثالث از جمله خدماتی است که قرار است در آینده ای نزدیک به لیست خدمات ارائه شده به رانندگان اضافه شود.
مدیرعامل شرکت دکابار در ادامه توضیح خدماتی که برای رفاه حال رانندگان در دست انجام است، گفت: با توجه به اینکه خدمات لاستیک و روغن یکی از دغدغه های همیشگی رانندگان جاده ای است، در پلتفرم دکابار پیش بینی شده تا این نیاز رانندگان نیز تامین شود. فروش لوازم خانگی تا سقف 150 میلیون تومان بدون سود و همچنین اشتغال فرزندان رانندگان نیز در این پلتفرم جزو خدمات به رانندگان پیش بینی شده است. برای صاحبان بار نیز امکان پرداخت کرایه حمل بار از اعتبار شرکت فراهم خواهد شد که سپس به صورت ماهیانه با شرکت تسویه کنند.
کلیه خدمات در پلتفرم دکابار رایگان است
میلاد کاوه، مدیرعامل شرکت دکابار با اشاره به اینکه در حال حاضر 80 بازارگاه آنلاین داریم، درباره مزیت های رقابتی «دکابار» افزود: در اکثر پلتفرم های فعال اعلام بار، کسب خدمات برای رانندگان و صاحبان بار هزینه در پی دارد. در حال حاضر کلیه خدمات در پلتفرم «دکابار» رایگان است. در ازای فعالیتی هم که رانندگان و صاحبان کالا در پلتفرم دارند یک باشگاه مشتریان راه اندازی شده است که با عضویت در این باشگاه رانندگان می توانند از امکاناتی نظیر جشنواره تخفیف، دریافت وام و سایر خدماتی که پیش از آن بدان اشاره شده استفاده کنند. برای صاحبان بار نیز از تخفیف در کمیسیون صدور بارنامه با درصد توافقی که برایشان لحاظ شده با استفاده از اعتباری که جهت پرداخت هزینه حمل بار در پلتفرم دارند بهره ببرند.