بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

پل بزرگ احمدی در حاجی‌آباد افتتاح شد

تین نیوز | پل بزرگ احمدی به همراه پنج طرح دیگر با اعتباری بالغ بر 276 میلیارد ریال با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار هرمزگان همزمان با دهه فجر مورد بهره‌برداری گرفت.

 رضا برومند پیش از ظهر امروز در پایان سفر خود به شهرستان حاجی‌آباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پل بزرگ احمدی که بخش احمدی و کوشا را به بندرعباس متصل می‌کند از آرزوهای دیرینه و قدیمی مردم منطقه بوده است که با اعتباری بالغ بر 53 میلیارد ریال احداث و امروز افتتاح شد.
 
وی اضافه کرد: حرکت دولت تدبیر و امید بر مبنای عقلانیت بوده و با توجه به محدودیت‌های موجود در زمینه پروژه‌های عمرانی نیز آن طرح‌هایی مورد پیگیری جدی قرار گرفته که بخش اعظمی از مسائل مردم را رفع کند.
 
این مسئول یادآور شد: خدمت رسانی بر اساس برنامه‌ریزی، عقلانیت، اعتدال و توسعه متوازن وظیفه همه مسئولان استان هرمزگان با توجه به رویکرد و سیاست مدیریت عالی استان است و در این مسیر آن فردی که مسئولیت پذیرفته باید شبانه روز خود را برای رسیدن به این اهداف صرف کند.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان به دیگر طرح‌های افتتاحی حاجی‌آباد در این روز اشاره کرد و بیان داشت: افتتاح 13 کیلومتر از بزرگراه گهکم به داراب با اعتبار 195 میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های مهم راه و شهرسازی در محدوده این شهرستان بود که مسیر پر ترددی به ویژه در ایام عید نوروز محسوب می‌شود و امیدواریم چند کیلومتر باقی مانده در این بزرگراه که زیرسازی و ابنیه آن به اتمام رسیده است نیز هر چه زودتر به مرحله بهره‌برداری برسد.
 
برومند افزود: آبرسانی به مجتمع روستایی کلیتوئیه با اعتبار 11 میلیارد ریال و همچنین آبرسانی تحت فشار و نوین به دشت کشاورزی آشکارا با اعتبار هفت میلیارد 500 میلیون ریال نیز امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
 
وی خاطر نشان کرد: بهره‌برداری از خط تغذیه گازرسانی به سایت گلخانه و اداره زندان شهرستان حاجی‌آباد با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال از دیگر پروژه‌هایی بود که با افتتاح آن بیش از 70 واحد گلخانه‌ای از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.
 
این مسئول ابراز داشت: افتتاح زمین چمن مصنوعی محله‌ای در شهر حاجی‌آباد با اعتبار یک میلیارد و 800 میلیون ریال و در این پروژه‌های عمرانی رونمایی از سه اثر ارزشمند فرهنگی و ادبی جامعه ایثارگران این شهرستان از دیگر برنامه‌های این سفر بود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.