بازدید سایت : ۳۴۳۶۵
مدیرکل دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری به تین نیوز خبر داد:

◄ نصب حفاظ ایمنی بر روی خودروهای باری

◄ نصب حفاظ ایمنی بر روی خودروهای باری

تین نیوز | مدیرکل دفتر ترافیک و ایمنی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از طرح نصب حفاظ ایمنی بر روی خودروهای سنگین باری خبر داد.

جواد هدایتی در گفتگو با خبرنگار تین نیوز از طرح نصب حفاظ ایمنی برای خودروهای سنگین باری به عنوان یکی از بزرگ ترین پروژه های کشور خبر داد و گفت: این طرح سال 93 از سوی کمیته ناوگان در کمیسیون ایمنی راه ها پیشنهاد شد و پایان سال گذشته نیز جمع بندی خوبی صورت گرفت.

وی افزود: قرار بود در صورت تصویب آن در کمیسیون ایمنی راه ها، سازمان راهداری و حمل و نقل نقل جاده ای، پلیس راهور و سازمان استاندارد جهت شماره گذاری و چگونگی نصب حفاظ ها وارد مذاکره شوند.

مدیرکل دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری بیان داشت: یکشنبه هفته آینده 13 تیر جمع بندی نهایی در صحن کمیسیون مطرح و سپس وارد مرحله اجرا خواهد شد.

هدایتی با بیان اینکه "کارخانه های خودروسازی، مکلف به نصب حفاظ ایمنی بر روی خودروهای باری تولیدی خواهند شد" تصریح کرد: در صورت عدم نصب حفاظ، محصولات آنها از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی شماره گذاری نخواهند شد.

وی با اشاره به هزینه نصب حفاظ ایمنی بر روری خودروهای باری خاطرنشان کرد: هزینه نصب این حفاظ ها برای خودروهای نو بر عهده کارخانه خواهد بود اما در حال مذاکره برای تسهیل تهیه و نصب حفاظ ایمنی برای ناوگان باری فعال هستیم.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.