بازدید سایت : ۱۳۰۸۰۴

کمربندی دوم نکا در انتظار مساعدت دولت است

کمربندی دوم نکا در انتظار مساعدت دولت است
|

تین نیوز | عضو مجمع نمایندگان مازندران بابیان اینکه پروژه ورودی شهرستان نکا در دهه فجر افتتاح می‌شود گفت: کمربندی دوم در انتظار مسئاعدت دولت است.


احمدعلی مقیمی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اداری افزود: خوشبختانه توانستیم با رایزنی‌ها و مساعدت‌های انجام‌شده با پرداخت ۵۰ میلیارد ریال اوراق مشارکت از خزانه اسلامی موافقت شد و در صورت اجرایی شدن تا ایام دهه فجر ورودی شهرستان نکا افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به محرومیت‌زدایی از شرق مازندران بیان داشت: سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت ضمن اینکه برکات فراوانی را برای استان به ارمغان می‌آورد قطعاً می‌تواند در محرومیت‌زدایی شرق مازندران مثمر الثمر واقع شود.

وی همدلی، اتحاد و صمیمیت را اصلی‌ترین سرمایه سه شهرستان نکا، بهشهر و گلوگاه دانست، که توانسته در کنار هم پروژه‌های ملی را به ثمر برساند.  

دبیر مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به تخصیص ۷۵ میلیارد ریالی مصوبه دولت جهت آبگیری سد گلورد تصریح کرد: از ۳۰۰ میلیارد ریال مصوبه هیئت دولت در ابتدای سال برای آبگیری سد گلورد تنها ۷۵  میلیارد ریال تخصیص داده شد، لذا با محقق شدن مابقی اعتبارات فاز اول آبگیری از این سد به‌زودی آغاز می‌شود.

به گفته مقیمی با افتتاح سد گلورد ۳۶ میلیون مترمکعب آب برای سه شهرستان شرق مازندران در نظر گرفته می‌شود.
وی با اشاره به کمبود آب شرب در بخش مرکزی شهرستان نکا بیان کرد: برای برطرف شدن معضل کمبود آب شرب دو حلقه چاه در روستای زرندین بخش مرکزی از توابع شهرستان نکا حفرشده که نیازمند شش میلیارد ریال اعتبار جهت تجهیز و تأمین آب شرب منطقه است.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی تکمیل و تجهیز پنج مجتمع آب‌رسانی نکا را ازجمله دغدغه‌های اساسی حوزه آب شهرستان نکا دانست، که با تجهیز و اتمام این طرح‌ها ۴۶ روستای شهرستان نکا از آب شرب سالم برخوردار می‌شوند.

مقیمی بابیان اینکه  ورودی شهرستان نکا در دهه فجر افتتاح می‌شود افزود: خوشبختانه توانستیم با رایزنی‌ها و مساعدت‌های انجام‌شده با پرداخت ۵۰ میلیارد ریال اوراق مشارکت از خزانه اسلامی موافقت شد و در صورت اجرایی شدن تا ایام دهه فجر ورودی شهرستان نکا افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

عضو مجمع نمایندگان تصفیه فاضلاب شهری، آب‌شیرین‌کن نیروگاه شهید سلیمی نکا، پروژه پل زیرگذر ترافیکی سی متری، چهار باندِ کردن جاده نیروگاه و رسیدگی به بخش کشاورزی را ازجمله الزامات شهرستان نکا دانست که باید در اولویت قرار گیرد.
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.