بازدید سایت : ۳۲۷۴۳

محور اسالم خلخال روشن می‌شود

محور اسالم خلخال روشن می‌شود

تین نیوز | رئیس اداره راه و شهرسازی تالش از اجرای عملیات روشنایی محور اسالم ـ خلخال به طول 4 کیلومتر خبر داد.
 
حسین باذلی ظهر امروز در جریان بازدید از محور اسالم ـ خلخال گفت: افزایش ایمنی، تسهیل در تردد و افزایش دید شبانه رانندگان در محور مذکور مدنظر است.
 
وی از اجرای عملیات روشنایی محور اسالم ـ خلخال به طول چهار کیلومتر خبر داد و افزود: پروژه مذکور از محل اعتبارات ملی حذف نقاط پرحادثه در حال اجرا است.
 
به گفته باذلی، با احداث شبکه انتقال نیرو به سیستم‌های روشنایی مشکل دید رانندگان در بخشی از محور اسالم ـ خلخال به ‌ویژه در نقاط مه‌گیر برطرف می‌شود.
 
رئیس اداره راه و شهرسازی تالش محور اسلام ـ خلخال را گردشگری خواند و اضافه کرد: محور مذکور به طول 70 کیلومتر اصلی‌ترین راه تردد از گیلان به خلخال محسوب می‌شود.
 
رئیس اداره راه و شهرسازی تالش با بیان اینکه 46.5 کیلومتر از محور اسالم ـ خلخال در محدوده گیلان است، تصریح کرد: گردشگران به دلیل جاذبه‌های زیبای گردشگری محور مذکور به این منطقه سفر می‌کنند.
 
وی بر ضرورت اجرای روشنایی محور اسالم ـ خلخال تاکید کرد و ادامه داد: 16 کیلومتر از مسیر مذکور به دلیل وجود مه نیاز به تجهیزات روشنایی دارد.
 
باذلی با اشاره به اینکه روشنایی در چهار کیلومتر از محور اسالم ـ خلخال نصب شده است، خاطرنشان کرد: نصب روشنایی در محور مذکور نقش مهمی در افزایش ضریب ایمنی، کاهش تصادفات و تسهیل در تردد دارد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.