بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

کاهش ۳ دقیقه ای زمان انتظار در خطوط اتوبوسرانی شهر اصفهان

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان از کاهش ۳ دقیقه ای زمان انتظار در خطوط داخل شهر و کاهش ۵ دقیقه ای زمان انتظار در خطوط حومه ای این کلان شهر خبر داد.

کاهش ۳ دقیقه ای زمان انتظار در خطوط اتوبوسرانی شهر اصفهان
تین نیوز

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان با اشاره به کاهش ۳ دقیقه ای زمان انتظار در خطوط داخل شهر و کاهش ۵ دقیقه ای زمان انتظار در خطوط حومه ای این کلان شهر گفت: از ابتدای مهر ۱۴۰۲ تعداد ۴۰ دستگاه اتوبوس جدید و ۱۴ دستگاه اتوبوس فرسوده، بازسازی و به مجموعه ناوگان فعال در خطوط اضافه شده است.

 

به گزارش تین نیوز، داوود بحیرایی در گفت وگو با ایمنا با بیان اینکه رسالت اصلی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان ارائه سرویس دهی مطلوب به شهروندان و افزایش سهم حمل ونقل عمومی در سفرهای درون شهری است، اظهار کرد: این سازمان با بهره گیری از تمام توان و ظرفیت های موجود، سعی دارد رضایت شهروندان را در این راستا جلب کند.

وی افزود: از ابتدای مهر ۱۴۰۲ برای تأمین ناوگان فعال در سطح شهر و کاهش زمان انتظار مسافران در ایستگاه ها با پیگیری های انجام شده، ۴۰ دستگاه اتوبوس جدید که به واسطه انجام خدمات پس از فروش در نمایندگی های مجاز متوقف بوده است، تعمیر و به چرخه سرویس دهی افزوده شد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان تصریح کرد: طی این مدت ۱۴ دستگاه اتوبوس فرسوده نیز به طور کامل بازسازی و به مجموعه ناوگان فعال در خطوط اضافه شده است.

بحیرایی خاطرنشان کرد: مجموعه این اقدامات انجام شده منجر به کاهش ۳ دقیقه ای زمان انتظار در خطوط داخل شهر و کاهش ۵ دقیقه ای زمان انتظار در خطوط حومه ای شده است.

وی با اشاره به اینکه برای رسیدن به سرفاصله مطلوب و کاهش زمان انتظار در شهر اصفهان به ۱۲۰۰ دستگاه اتوبوس فعال نیاز است، گفت: مجموعه مدیریت شهری با تمام توان در حال پیگیری از طریق منابع ممکن برای تأمین ناوگان اتوبوسرانی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.