◄ پایانه های مسافربری تبریز هوشمند می شود
ارائه خدمات هوشمند در پایانه های شهری جهت تهیه بلیت برای مسافران و تسهیل شرایط برای آنها بدون حضور فیزیکی در ردیف برنامههای آینده قرار دارد تا هوشمندسازی در پایانههای شهر محقق شود.
مدیرعامل سازمان پایانههای مسافربری شهرداری تبریز افزود: ارائه خدمات هوشمند در پایانههای شهری جهت تهیه بلیت برای مسافران و تسهیل شرایط برای آنها بدون حضور فیزیکی در ردیف برنامههای آینده قرار دارد تا هوشمندسازی در پایانههای شهر محقق شود.
به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاعرسانی شهرداری تبریز، احمد زارعی اظهار کرد: پایانههای مسافربری نخستین مکانی است که یک مسافر با آن مواجه میشود و اداره گردشگری شهرداری تبریز میتواند از ظرفیتهای پایانههای مسافربری و شهری برای گردشگری از جمله ایجاد باغ کتاب، باغ موزه و فضای بازی کودکان استفاده کند.
وی با بیان اینکه نمایشگاه هنرهای دستی در پایانه مرکزی برای ارائه خدمات بهتر به مسافران راهاندازی شده است، ادامه داد: در فصل تابستان تعداد مسافران خروجی و ورودی از پایانههای مسافربری تبریز روزانه بیش از ۱۶ هزار نفر است؛ در حال حاضر درصد زیادی از مسافران خواستار استفاده از اتوبوسهای ترمینال برای حملونقل و مسافرت هستند که این امر لزوم تعامل و همکاری بین دو نهاد گردشگری و پایانه مسافربری را میطلبد چراکه هدف اصلی اداره گردشگری شهرداری تبریز، استقبال از توسعه گردشگری شهری است.
مدیرعامل سازمان پایانههای مسافربری شهرداری تبریز افزود: ارائه خدمات هوشمند در پایانههای شهری جهت تهیه بلیت برای مسافران و تسهیل شرایط برای آنها بدون حضور فیزیکی در ردیف برنامههای آینده قرار دارد تا هوشمندسازی در پایانههای شهر محقق شود.
وی خاطرنشان کرد: در ابعاد نظارتی، پاسخگویی، ارائه مشکلات و نظرسنجیها در حوزه هوشمندسازی بخش بار، تهیه بلیت، خروج مسافران و کنترل فنی دستگاههای اتوبوسرانی در پایانههای شهر تبریز نیازمند هوشمندسازی هستیم که با مشارکت اداره حملونقل جادهای، عملیاتی شدن این فرایندها در آینده دنبال میشود.