بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

هفت نفر مصدوم در پی واژگونی پژو ۴۰۵ در محور زابل به شهرستان هامون

هفت نفر مصدوم در پی واژگونی پژو ۴۰۵ در محور زابل به شهرستان هامون
تین نیوز
رییس مرکز سوانح و فوریت های پزشکی شهرستان زابل عنوان کرد: در پی واژگونی پژو ۴۰۵ در محور زابل به شهرستان هامون هفت نفر مصدوم شدند.
 

به گزارشراه دانا؛ غلامعلی رفعت ابراز داشت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵در محور زابل به هامون حوالی پل نهراب در شامگاه جمعه هفت نفر مصدوم شدند.

 

رفعت ادامه داد: با اعلام موضوع به مرکز پیام فوریت های پزشکی زابل، سه تیم امدادی از پایگاه های اورژانس جاده ای محمدآباد، اورژانس شهری شماره یک و دو شهر زابل به محل حادثه اعزام شدند.

 

وی افزود: اولین تیم امدادی از پایگاه اورژانس جاده ای محمد آباد در مدت زمان کمتر از ۶ دقیقه بر بالین مصدومین حاضر و پس از تریاژ، اقدامات درمانی اولیه مصدومان را انجام دادند.

 

رییس مرکز سوانح و فوریت های پزشکی زابل خاطرنشان کرد: هفت نفر مصدوم این حادثه توسط تیم های حاضر جهت ادامه درمان به بیمارستان امیرالمؤمنین علی (ع) زابل منتقل شدند.

 

وی در پایان گفت: با توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی در حین رانندگی و توجه کامل به جلو و استفاده از سرعت مطمئنه از بروز بسیاری از سوانح رانندگی می توان جلوگیری به عمل آورد و شاهد کاهش چشمگیر حوادث و سوانح بود.

 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.