بازدید سایت : ۲۸۴۵۳

خدمت رسانی جوانان هلال احمر خراسان شمالی به بیش از ۷۹هزار مسافر

خدمت رسانی جوانان هلال احمر خراسان شمالی به بیش از ۷۹هزار مسافر

تین نیوز | معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: جوانان جمعیت هلال احمر استان در راستای اجرای طرح ایمنی و سلامت راهنمایی مسافران نوروزی، از شروع طرح تا ۵ فروردین ماه سال جاری به بیش از 79 هزار و 401 نفر از مسافران نوروزی خدمات ارائه دادند.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی، مهدی علی آبادی با بیان این مطلب افزود: در این مدت 8 هزار و 865 نسخه بروشور و 6 هزار و 775 نسخه نقشه ایران و شهرهای استان و 7 هزار و 865 نسخه سایر محصولات بین مسافران نوروزی توزیع شده است.

وی همچنین با اشاره به برپایی خیمه های نماز در مجاورت پست های راهنمایی مسافرین نوروزی خاطر نشان كرد: 2هزار و 898 مسافر با مراجعه به خیمه ها، فریضه نماز را به جا آوردند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان شمالی تعداد مراجعان به ایستگاه های سلامت را ۴ هزار و 71 نفراعلام کرد و اظهار داشت: 2 هزار و 887 نفر کودک به فضای دوستدار کودک در پست ها مراجعه كردند.

وی همچنین در خصوص طرح ایمنی و سلامت راهنمایی مسافران نوروزی تصریح كرد: تعداد 334 نفر از جوانان عضو جمعیت هلال احمر ، 44 پست سیار، 129 نفر اعضای داوطلب و 133 نفرمسئول پست در مناطق مختلف استان به ارائه خدمات به مسافران نوروزی می پردازند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.