بازدید سایت : ۳۸۹۸۹

قول مساعد هواپیمایی ماهان برای برقراری پرواز از فرودگاه بیرجند

قول مساعد هواپیمایی ماهان برای برقراری پرواز از فرودگاه بیرجند

تین نیوز | نشست مشترک بخش خصوصی و مدیران استانی برای رونق حمل‌ونقل هوایی خراسان جنوبی در فرودگاه بیرجند برگزار شد.

به‌ گزارش تین نیوز از روابط‌عمومی فرودگاه‌های استان خراسان‌جنوبی؛ هادی سلامی مدیر فرودگاه بیرجند در جلسه هماهنگی افزایش پروازهای استان که با حضور هواپیمایی ماهان برگزار شد٬ با بیان اینکه خراسان جنوبی دارای پتانسیل‌های خوبی در زمینه‌های مختلف به‌ویژه در حوزه افزایش پرواز است٬ گفت: اکنون استان تشنه افزایش پروازها به‌ویژه به مقاصد تهران و مشهد و بالعکس است.

وی ضمن اعلام جابجایی 115 هزار و 131 مسافر از طریق فرودگاه بیرجند طی سال گذشته٬ اظهار داشت:‌ خواسته اول فرودگاه بیرجند تغییر تایپ هواپیما از کوچک به بزرگ و در مرحله دوم افزایش پروازهای داخلی و سپس برقراری پروازها در مسیرهای جدید است.

سلامی با اشاره به ظرفیت‌های فرودگاه بیرجند و فراهم بودن بستر توسعه در این فرودگاه گفت: فرودگاه بیرجند با ترمینال جدید و باند و دستگاه‌های ناوبری به‌روز آماده ارائه خدمات به پروازهای داخلی و خارجی است.

در این نشست خلیلی رئیس دانشگاه بیرجند٬ رمضانی مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان٬ ناصری مدیرکل دفتر بررسی‌های اقتصادی استانداری٬ مالکی معاون سازمان صنعت معدن و تجارت استان٬ کاشانی نماینده آژانس‌های هواپیمایی حضور داشتند.

حاضران در این نشست متفق‌القول وجود پروازهای منظم و به‌موقع را موجب رفع محرومیت و باعث رونق استان دانسته و یکی از زیربنایی‌ترین زیرساخت‌های توسعه استان خراسان‌جنوبی را با توجه به نبود حمل‌ونقل ریلی و جاده‌یی مناسب وجود پرواز از مرکز این استان دانسته و خواهان افزایش پروازها شدند.
در پایان این نشست نماینده شرکت هواپیمایی ماهان برای افزایش پروازهای این شرکت هواپیمایی ماهان در آینده نزدیک از فرودگاه بیرجند قول مساعد داد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.