بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

کاهش محسوس سفرها از طریق پایانه‌های مسافربری مشهد

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد با اشاره به کاهش محسوس سفرها گفت: محدودیت‌های کرونایی در پایانه‌های مسافربری مشهد تشدید می‌شود.

کاهش محسوس سفرها از طریق پایانه‌های مسافربری مشهد
تین نیوز

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد با اشاره به کاهش محسوس سفرها گفت: محدودیت‌های کرونایی در پایانه‌های مسافربری مشهد تشدید می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، جلال قربانی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به وضعیت کنونی شهر مشهد و اقدامات مدیریت شهری برای اعمال محدودیت‌ها در حوزه حمل‌ونقل عمومی، در راستای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ جان شهروندان، اجرای پروتکل‌های بهداشتی در پایانه‌های مسافربری مشهد تشدید خواهد شد.

وی اضافه کرد: درحال حاضر به دلیل اعمال محدودیت‌های تردد بین شهری و شرایط ماه رمضان، حجم مسافرت‌ها از طریق پایانه‌های مسافربری کاهش محسوسی داشته اما با این حال نظارت و پایش مسافران افزایش پیدا کرده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد تصریح کرد: بر همین اساس برای رعایت فاصله‌گذاری‌های اجتماعی اقداماتی از قبیل محصور نمودن صندلی‌های استقرار مسافرین، استقرار دستگاه‌های ضدعفونی کننده و اطلاع رسانی مستمر به صورت صوتی و از طریق تابلوها و نمایشگرها برای مسافرین و زائرین انجام شده است .

قربانی خاطرنشان کرد: نیروهای حفاظت فیزیکی و انتظامات در درب‌های ورودی از ورود افراد بدون ماسک به ساختمان پایانه‌ها جلوگیری می‌کنند. همچنین مسافرین در هنگام ورود به پایانه پایش شده و نسبت به رعایت فاصله گذاری اجتماعی توسط مسافرین تذکرات لازم ارائه و از بروز اجتماعات و تجمع افراد جلوگیری می‌شود.

وی ادامه داد: هرچند توصیه ما در این شرایط خودداری مردم از سفر است اما با این حال با اجرای فروش بلیت اینترنتی گامی موثر در کاهش ازدحام در پایانه‌های مسافربری برداشته و اجرایی کرده‌ایم.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: همچنین محل استقرار مسافرین و شهروندان در سالن‌های انتظار، گیت‌های کنترل تردد، صندلی‌های محل استقرار مسافرین، جایگاه‌های سوار و پیاده شدن مسافرین و سرویس‌های بهداشتی روزانه در چند نوبت ضدعفونی می‌شود .

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد قربانی اضافه کرد: تا کنون برای حفظ سلامت کارکنان پایانه‌ها در چند نوبت تست پی‌سی‌آر از کلیه کارکنان انجام شده است. ازمسافران درخواست می‌شود در صورت مشاهده مشکل و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پایانه‌ها موضوعات خود را از طریق سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۵۶۰۰۰۶ به این سازمان گزارش کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.