بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

◄ جاده های خراسان رضوی بهسازی می شوند

گزارش های دریافتی از اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای در خراسان رضوی از بهسازی، روکش آسفالت و لکه گیری محورهای اصلی این استان خبر می دهد.

جاده های خراسان رضوی بهسازی می شوند
تین نیوز

گزارش های دریافتی از اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای در خراسان رضوی از بهسازی، روکش آسفالت و لکه گیری محورهای اصلی این استان خبر می دهد. 

به گزارش تین نیوز، اجرای روکش آسفالت سرد روستای پلگرد در محور درگز - کلات، اجرای عملیات آسفالت بیش از ۱۹ کیلومتر از راه‌های فرعی و روستایی تربت حیدریه در آبان ماه سال و اجرای لکه گیری هندسی و روکش آسفالت گرم در بزرگراه نیشابور سبزوار به طول ۶ کیلومتر با اعتبار بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان از جمله این عملیات ها است.

 

اجرای روکش آسفالت راه روستایی پلگرد در محور درگز - کلات 

هاشم بهمن یار رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای درگز با اعلام اجرای روکش آسفالت راه روستایی پلگرد در محور درگز - کلات گفت: حجم عملیات فوق به میزان حدوداً ۴۰۰ تن انجام شده که با توجه به اینکه روستای مورد نظر یکی از روستاهای پرجمعیت در محور مورد نظر بوده ، انجام عملیات ضروری و حائز اهمیت است.

وی همچنین در خصوص آرام سازی و تعریض چندین پیچ در محور روستایی افزود: حجم عملیات آرام سازی یکی از پیچ های حادثه ساز در محور درگز-کلات با توجه به خاکبرداری و تعریض پیچ در طی چندین روز کاری به میزان حدوداً ۶ هزار متر مکعب انجام گردیده است که با توجه به عرض کم و تردد نسبتاً زیاد در محور مورد نظر در دستور کار اداره قرار گرفت.

اجرای عملیات آسفالت بیش از ۱۹ کیلومتر از راه‌های فرعی و روستایی شهرستان تربت حیدریه 

 

علی اصغر کرباسی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تربت حیدریه گفت: لکه گیری راه‌های حوزه فعالیت این شهرستان به طول ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع در محورهای کدکن، حصاریزدان، زاوه، گناباد و کمربندی، روکش آسفالت در محور تربت حیدریه – بایگ به طول ۶ کیلومتر، آسفالت محور روستایی نسر-زرکک به طول ۵ کیلومتر، آسفالت راه روستایی قشرباط-محمود آباد به طول ۷ کیلومتر، بهسازی ورودی راه روستایی آبرود با استفاده از تراشه آسفالت‌های بازیافت شده به طول ۱۰۰۰ متر مربع، اجرای عملیات زیرسازی راه روستایی زرکک به طول ۵ کیلومتر، اجرای عملیات بهسازی و تعریض راه سرهنگ-حصاریزادان به طول ۱۵ کیلومتر، اجرای عملیات خط کشی راه‌های حوزه استحفاظی به طول ۳۱۲ کیلومتر، اجرای هاشور و کف نوشته در کمربندی رباط‌سنگ به طول ۵۱۳ متر، تعویض، مرمت و نصب گاردریل و سرحفاظ به تعداد ۲۶۰ شاخه، تعمیر و اجرای درز انبساط سه دستگاه پل و تنقیه‌ی تعداد ۲۵ دستگاه پل را می‌توان به عنوان بخشی از اقدامات این اداره در حوزه راهداری در آبان ماه سال جاری یاد کرد. 

وی در ادامه افزود: در اثر پیگیری مستمر همکاران بخش حمل و نقل این اداره در زمینه کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی بار و برخورد با متخلفان، تعداد ۱۵ هزار و ۴۷۱ بارنامه در دو ماهه اول پاییز ۱۴۰۲ توسط شرکت‌ها و موسسات حمل ونقل داخلی کالای تربت حیدریه صادر شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با تعداد ۱۲ هزار و ۹۹۷ بارنامه صادره؛ ۱۹٪ رشد نشان می‌دهد. همچنین تناژ بار حمل شده در همین مدت ۴۰درصد افزایش داشته است.

لکه گیری و روکش آسفالت گرم در بزرگراه نیشابور – سبزوار 

 

مجید مفیدی‌فر رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیشابور گفت: طی قرار داد منعقد شده از طرف اداره کل با پیمانکار برای لکه گیری هندسی و روکش آسفالت گرم، این عملیات در بزرگراه نیشابور - سبزوار به طول ۶ کیلومتر با اعتبار بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان اجرا و به بهره برداری رسید. 

وی افزود: بر اساس قراردادهای منعقد شده برای بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی، محورهای روستایی آبقو، نوبهار و دهنو لگزی به طول ۴کیلومتر با اعتبار بالغ بر ۸ میلیارد تومان اجرا و به بهره برداری رسید. 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیشابور اضافه کرد: مطابق قراردادهای منعقد شده فوق، بهسازی و عملیات خاکی در محورهای روستایی قاسمیه – کلاته حسن آباد – برمهان – خایسک – فهنه – بار – بجنو – حسن آباد – عنبرکه و پاباز در حال اجرا میباشد و در ادامه بهسازی محورهای دزق – بزق – فاضل آباد، چهار گوشلی شروع خواهد شد. 

مفیدی فر اشاره‌ای به دیگر فعالیت‌های اداره کرد و گفت: اجرای روکش آسفالت سرد در محورهای روستایی به طول ۱۰ کیلومتر، بهسازی و آسفالت سرد در محورهای روستایی ۵ کیلومتر، ایمن‌سازی ۵ تقاطع‌های فرعی به اصلی با نیم نیوجرسی، آشکارسازی ۲۲ مورد دوربرگردان و تقاطع‌ها در جاده اصلی، اجرای عملیات اسکراب سیل به طول ۴۱ کیلومتر، روکش محور خیام گلبو ۳ کیلومتر، روکش محور دوغایی – سبزوار – کلاته محمد جان – برزنون و عشق آباد – فدیشه به طول ۲ کیلومتر اجرا و به بهره برداری رسیده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.