بازدید سایت : ۳۵۰۴۷
با حضور سرپرست ریاست جمهوری انجام شد؛

بهره برداری از ۲۱ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای در خراسان رضوی

با حضور سرپرست ریاست جمهوری، ۲۱ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی در قالب چهار طرح تحولی و به ارزش ۴۱۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

تین نیوز
 

با حضور سرپرست ریاست جمهوری، ۲۱ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی در قالب چهار طرح تحولی و به ارزش ۴۱۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، این مراسم که با توجه به عدم انجام سفر دوم دولت به خراسان رضوی بدلیل شهادت ریاست جمهور و در تداوم خدمت به مردم استان و زائران بارگاه ملکوتی امام رئوف برگزار شد، استاندار خراسان رضوی به بهره برداری از ۱۰۹ طرح شاخص در دولت سیزدهم از جمله اجرای ۱۷۰۰ کیلومتر روکش آسفالت محورهای سطح استان طی دوره سه ساله با توجه به نیازهای زائران اشاره نمود.

همچنین در این مراسم که استاندار خراسان رضوی، نماینده ولی فقیه در استان و برخی اعضای هیات دولت،
حضور داشتند، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی با اشاره به کارنامه دولت سیزدهم در بخش راه و حمل و نقل جاده ای استان خاطر نشان کرد: روکش آسفالت ۱۷۰۰ کیلومتر با تناژ یک میلیون و ۱۹۹ هزار تن آسفالت در مدت ۳ سال به ارزش بیش از ۲۷۰۰ میلیارد تومان یکی از فعالیت های بزرگی بود که با توجه به شرایط راه های استان با حمایت ویژه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای انجام گرفت و با عملکرد ۸ ساله قبل از آن برابری می کند.

جعفر شهامت از ایمن سازی ۵۲ نقطه حادثه خیز جاده ای از مجموع ۷۴ نقطه به ارزش ۲۹۰۰ میلیارد ریال نیز خبر داد و گفت: عملکرد ۳.۵ برابری دولت سیزدهم نسبت به دولت های قبلی در این بخش چشم گیر است.

وی از صدور ۶۸ موافقت اصولی و افتتاح ۱۴ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی به ارزش ۲۸۰۰ میلیارد ریال از ابتدای دولت سیزدهم خبر داد و خاطر نشان ساخت: افزایش تعداد مجتمع های فعال طی دولت مردمی با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی از ۴۵ به ۶۵ باب مجتمع با هدف تقویت خدمات رسانی به زائران بارگاه امام رضا(ع) با بهره برداری از ۷ مجتمع جدید در کریدورهای منتهی به مشهد مقدس صورت گرفت.

شهامت احداث ۳۰۷ کیلومتر راه روستایی با تمرکز بر روستاهای مناطق محروم و اجرای طرح جامع پایانه مرزی دوغارون پس از یک دهه توقف را نیز از دیگر دستاوردهای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در مدت یاد شده دانست و تصریح کرد: این پروژه در حال حاضر با پیشرفت ۵۵ درصدی در حال اجرا است.
وی در ادامه از رشد ۵۸ درصدی تردد کامیون ها در پایانه های مرزی استان در نتیجه گشایش ترانزیت به آسیای میانه و افغانستان خبر داد و افزود: رشد ۱۲۲ درصدی در تناژ ترانزیت خروجی کالا از پایانه های مرزی به آسیای میانه در این دوره ایجاد شده که از نتایج دیپلماسی اقتصادی موفق دولت مردمی میباشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.