بازدید سایت : ۴۴۳۴۶

◄ ۱۲۰ دستگاه اتوبوس از شهرداری مشهد برای خدمت به زائران اربعین اختصاص یافت

راه اندازی مرکز پایش راهداری و حمل ونقل جاده ای در ترمینال مسافری مشهد

۱۲۰ دستگاه اتوبوس از شهرداری مشهد برای خدمت به زائران اربعین اختصاص یافت
تین نیوز

رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: ۱۲۰ دستگاه اتوبوس از شهرداری این شهر برای خدمت به زائران در مسیر پیاده روی اربعین حسینی (ع) اختصاص یافته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مهدی ناصحی روز دوشنبه در صد و بیست و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: حدود هزار نفر از کارکنان شهرداری نیز طبق مصوبه شورا، نظافت برخی خیابان های نجف را در ایام اربعین برعهده دارند و این کاروان در حال اعزام است.

وی اضافه کرد: شورای ششم به منظور ارتقا سطح مشارکت مردم در حوزه های مختلف اقدامات متعددی انجام داده است و هرچه مشارکت مردم در صحنه های مختلف افزایش یابد، هزینه های مدیریت شهری کاهش و کیفیت ارائه خدمات افزایش می یابد.

ناصحی ادامه داد: طرح های زودبازده یکی از رویکردهای اساسی شورای شهر برای ارتقای مشارکت مردم در مدیریت شهر بود که برای اولین بار در این دوره شورای شهر تعریف طرح های مدیریت شهری در سه مرحله در اختیار شوراهای اجتماعی محلات و تشکل های مردمی قرار گرفت.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در این دوره در حوزه های فرهنگی تصدیگری از مدیریت شهری گرفته شد و در اختیار تشکل ها قرار گرفت.

ناصحی با بیان این که در روزهای اخیر تنش گرمایی در شهر مشهد و کشور بسیار بالاست افزود: در برخی شهرها تنش های دمایی منجر به نابودی فضای سبز در حوزه های مختلف می شود اما فضای سبز مشهد به خوبی آبیاری را مدیریت و از فضای سبز محافظت کرد.

وی ادامه داد: همچنین حضور غیرتمندانه ورزشکاران توانمند و ارزشمدار در المپیک پاریس و کسب مدال های گوناگون افتخار ماست و شورای شهر مشهد برای میزبانی از این قهرمانان در مشهد اعلام آمادگی می کند.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به جنایات اسرائیل در غزه گفت: این روزها بیش از هر زمان دیگری جریان کفر و صهیونیسم در مقابل آزادی خواهان و مردم مظلوم غزه قد علم کرده اند و لازم است با وحدت اسلامی و افکار عمومی در جهان، پاسخ بسیار محکمی به زیاده خواهی این صهیونیست های کودک کش داده شود.

راه اندازی مرکز پایش راهداری و حمل و نقل جاده ای در ترمینال مسافری مشهد 

رئیس اداره مسافر ادارۀ کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان رضوی از راه اندازی مرکز پایش راهداری و حمل ونقل جاده ای در ترمینال مسافری امام رضا (ع) مشهد خبر داد.

مجتبی یعقوبی از راه اندازی مرکز پایش راهداری و حمل ونقل جاده ای در ترمینال مسافری امام رضا (ع) مشهد خبر داد و گفت: همکاران ما برای کنترل بلیت ها و به جهت اینکه احیاناً بلیتی خارج از ضابطه و یا سوری صادر نشده باشد صحت سنجی بلیت ها را نیز در دستور کار خود دارند.

یعقوبی اظهار کرد: وظیفۀ این مرکز پایش بررسی لیست ناوگان ورودی از مبادی کشور به مشهد از طریق سامانۀ صورت وضعیت و همچنین پایش و بررسی وضعیت استقرار ناوگان در سطح استان از طریق سامانۀ نظارتی «داپ» است.

وی افزود: این مرکز لیست های باز شده در سکوهای فروش اینترنتی شرکت ها با ناوگان ورودی به مشهد را نیز کنترل و تطبیق می کند.

رئیس اداره حمل ونقل مسافر اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان رضوی ادامه داد: در ایام اعزام زائران اربعین به مرزهای غربی کشور تردد اتوبوس مسافربری به صورت دربستی ممنوع است و فروش بلیت در درگاه های اینترنتی و مراکز فروش بلیت فقط با نرخ های اعلام شده مجاز است.

این مسئول گفت: مسافران و زائران سفر اربعین هرگونه افزایش و تغییر نرخ بلیت را با سامانه تلفنی ۱۴۱ راهداری و یا همکاران راهدار مستقر در پایانه مسافربری امام رضا (ع) منعکس کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.