بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

◄ حذف 10 نقطه پر تصادف جاده‌های خراسان شمالی

حذف 10 نقطه پر تصادف جاده‌های خراسان شمالی 32.5 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

حذف 10 نقطه پر تصادف جاده‌های خراسان شمالی
تین نیوز

رئیس اداره ایمنی راه‌ها و حریم اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی، گفت: اعتبار موردنیاز برای حذف 10نقطه جدید پر تصادف که امسال در جاده‌های خراسان شمالی شناسایی و مصوب شده 32میلیارد و 500میلیون ریال برآورد شده است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی، علی پرتونیا بابیان این‌که در سال جاری 10‌نقطه پر تصادف جدید در جاده‌های استان شناسایی و مصوب شده است اظهار کرد: سه‌نقطه از این نقاط پرتصادف در جاده‌های شهرستان اسفراین و در حوزه استحفاظی شهرستان‌های بجنورد و شیروان چهار نقطه و در حوزه استحفاظی شهرستان‌های مانه و سملقان، جاجرم و گرمه هم هرکدام یک نقطه پر تصادف شناسایی و مصوب شده است.

پرتونیا گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام‌شده اقدامات مربوط به آشکارسازی و آرام‌سازی در تمام این 10 نقطه پر تصادف طی روزهای آینده انجام می‌شود.

رئیس اداره ایمنی راه‌ها و حریم اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی افزود: در صورت تخصیص به‌موقع اعتبارات، حذف این نقاط پر تصادف تا پایان سال جاری انجام می‌شود و پیش از سفرهای نوروزی این نقاط پر تصادف برچیده خواهد شد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.