بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

بجنورد به ۲۵ دستگاه اتوبوس نیاز دارد

شهر بجنورد به ۲۵ دستگاه اتوبوس برای رسیدن به وضعیت مطلوب نیاز دارد.

بجنورد به ۲۵ دستگاه اتوبوس نیاز دارد
تین نیوز

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بجنورد گفت: شهر بجنورد به ۲۵ دستگاه اتوبوس برای رسیدن به وضعیت مطلوب نیاز دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، حمیدرضا شافعی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۷۰ دستگاه اتوبوس در بجنورد مشغول خدمات رسانی هستند، اظهار کرد: ۸۰ درصد از این اتوبوس ها بالای ۱۵ سال سن داشته و فرسوده هستند و نیاز به نوسازی دارند.

شافعی افزود: متاسفانه تمامی خطوط اتوبوس رانی شهر بجنورد دچار کمبود ناوگان هستند و خرابی این اتوبوس ها نیز این مشکل را زیادتر می کند.

وی با بیان اینکه در ابتدای هر ماه زمان بندی به اتوبوس ها برای رسیدن به ایستگاه ها داده می شود، ادامه داد: اما خرابی یکی دو دستگاه اتوبوس در هر روز و تا فرستادن اتوبوس کمکی، تمام آن زمان بندی ها را به هم ریخته می شود.

وی تصریح کرد: وضعیت اعتباری شهرداری بجنورد اجازه خرید نقدی اتوبوس را نمی دهد چراکه قیمت هر دستگاه در حال حاضر بیش از ۹ میلیارد تومان است که نیاز به کمک بخش خصوصی هستیم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: اما برای بخش خصوصی نیز صرفه اقتصادی ندارد که در داخل مسیرهای شهری کار کند و آن ها ترجیح می دهند در صورت خرید اتوبوس جدید در مسیرهای برون شهری کار کنند.

وی تصریح کرد: در سال گذشته ۱۴ دستگاه اتوبوس تحویل شهرداری بجنورد شد و قرار بر این شد که ۱۱ دستگاه دیگر اختصاص یابد که بعید می دانیم آن دستگاه ها اختصاص یابد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.