بازدید سایت : ۳۴۳۶۵

۵۰.۳ درصد اعتبارات بهسازی ناوگان مسافری خراسان شمالی جذب شد

بهسازی ۳۲ دستگاه ناوگان مسافری در خراسان شمالی در دستور کار بوده که تاکنون حدود ۵۰.۳ درصد اعتبار مورد نیاز آن جذب شده است.

۵۰.۳ درصد اعتبارات بهسازی ناوگان مسافری خراسان شمالی جذب شد
تین نیوز

بهسازی ۳۲ دستگاه ناوگان مسافری در خراسان شمالی در دستور کار بوده که تاکنون حدود ۵۰.۳ درصد اعتبار مورد نیاز آن جذب شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد مشتری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در نشست خبری عملکرد شورای هماهنگی وزارت راه و شهرسازی گفت: امسال بهسازی ۲۴ دستگاه اتوبوس و ۸ دستگاه مینی بوس در دست پیگیری است که حدود  ۵۰.۳ درصد اعتبار مورد نیاز جذب شده و ناوگان در حال بهسازی است.

مشتری افزود: امیدواریم بهسازی ناوگان مسافری تا اربعین حسینی به اتمام برسد و از ظرفیت آن ها برای جا به جایی زائران استفاده کنیم.

وی فرسودگی ناوگان حمل و نقل مسافری را  بالای ۵۰ درصد برشمرد و اظهار کرد: سال گذشته ۱۴ دستگاه اتوبوس و ۳۸ دستگاه مینی بوس بهسازی شد.

مشتری با اشاره به عملکرد دولت سیزدهم در استان ادامه داد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون، احداث راه های روستایی به طول ۱۶۹ کیلومتر، روکش راه های روستایی و فرعی به طول ۳۴۹.۳ کیلومتر، روکش تقویتی و حفاظتی راه های شریانی و اصلی به طول ۴۴۲.۸ کیلومتر و بیش از ۳۳۶ هزار متر مربع لکه گیری و بیش از ۳۳۷ هزار متر مربع درز گیری اجرا شده است.

وی خرید ۳۹ دستگاه ماشین آلات و تجهیزات راهداری، احداث ۳ باب مجتمع خدماتی رفاهی و رفع ۳۴ نقطه پرحادثه را از جمله اقدامات دولت سیزدهم دانست و گفت: همچنین ۲۰ دستگاه پل ضروری در استان احداث و تکمیل شد و ۴ دستگاه پل دیگر نیز در دست ساخت است.

همچنین در این مدت ۱۰ دستگاه دوربین ثبت تخلف و ۲ دستگاه دوربین نظارتی راه اندازی و ساختمان قرارگاه پلیس راه استان و ساختمان پلیس راه اسفراین احداث شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در بخش دیگری از سخنان خود، مجموع  اعتبارات هزینه شده برای اجرای پروژه های این اداره کل در دولت سیزدهم را ۲۵ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال ذکر و تصریح کرد: شاخص برخورداری روستاهای استان از راه آسفالته نسبت به کشور قبل از دولت سیزدهم ۱۰.۱ درصد بود که در حال حاضر به ۶.۹ درصد ارتقا یافته است.

به گفته مشتری ۳۶ کیلومتر راه روستایی آماده آسفالت است و در صورت تزریق نقدینگی به پیمانکاران این میزان به بهره برداری خواهد رسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.