بازدید سایت : ۸۷۴۴۷

دولت چهاردهم پروژه اتصال خراسان شمالی به راه‌ آهن را دنبال کند

استاندار خراسان شمالی با اشاره به روند توسعه استان طی سه سال گذشته، گفت: دولت جدید پروژه اتصال استان به راه آهن را دنبال کند تا این مطالبه مردم محقق شود.

تین نیوز |

استاندار خراسان شمالی با اشاره به روند توسعه استان طی سه سال گذشته، گفت: دولت جدید پروژه اتصال استان به راه آهن را دنبال کند تا این مطالبه مردم محقق شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، محمدرضا حسین نژاد در جشن بزرگ خانوادگی اعیاد ربیع الاول و سالروز تأسیس استان، اظهار کرد: وقتی استانی تأسیس شده و دارای ردیف بودجه مستقل و مشخص می شود، رشد و توسعه بیشتری را تجربه خواهد کرد.

وی تأسیس استان خراسان شمالی را آغاز تحولات توسعه خواند و افزود: سفر رهبر انقلاب به خراسان شمالی در سال ۱۳۹۱ نقطه عطفی در سیر تحولی و توسعه خراسان شمالی در ابعاد کشاورزی، صنعتی و گردشگری بود.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: در دولت شهید رئیسی نیز ۱۲.۷ هزار میلیارد تومان پروژه در استان مصوب شد؛ پساب بجنورد به پتروشیمی منتقل و آب گوارای زیر زمینی مورد استفاده پتروشیمی برای استفاده مردم بجنورد آزاد شد و پیشرفت های فراوانی در حوزه های راه و سایر زیرساخت ها انجام شده است.

حسین نژاد تصریح کرد: امیدواریم با همدلی میان مسئولان استان در دولت چهاردهم این روند توسعه، شدت بیشتری پیدا کرده و مطالبات مردمی در حوزه اتصال خراسان شمالی به راه آهن محقق شود.

وی افزود: در دولت چهاردهم می بایست فرودگاه به تجهیزات مدرن روز مجهز شود و یا گذر مرزی بین ایران و ترکمنستان در محدوده ی خراسان شمالی با مرز بیش از ۳۰۰ کیلومتر بازگشایی شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.