بازدید سایت : ۸۳۱۳۷

جزییات طرح ترافیک در زمان بازگشایی مدارس اعلام شد

طرح ویژه ترافیک در بجنورد به همراه گشت زنی پلیس راه این استان در مدارس کنار جاده و روستاها همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید آغاز شد.

جزییات طرح ترافیک در زمان بازگشایی مدارس اعلام شد
تین نیوز |

معاون عملیات پلیس راه خراسان شمالی گفت: طرح ویژه ترافیک در بجنورد به همراه گشت زنی پلیس راه این استان در مدارس کنار جاده و روستاها همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ پرویز رضایی نسب اظهارکرد: سه تیم گشت زنی متشکل از ۶ نفر نیروهای پلیس راه از امروز یکشنبه به مدت یک هفته صبح ها از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا هفت و ۳۰ دقیقه جهت کاهش سرعت خودروها، ایمنی و سهولت تردد دانش آموزان کنار مدارس مستقر خواهند بود.

رضایی نسب افزود: فعالیت هایی اعم از ایمن سازی گذرگاه عرضی عابر پیاده انجام شده و همکاران این حوزه مدیران مدارس را توجیه می کنند.

برخورد قانونی با رانندگان متخلف سرویس های مدارس

معاون عملیات پلیس راه خراسان شمالی اضافه کرد: طبق هماهنگی های انجام شده ظرفیت سرویس مدارس با توجه به نوع خودرو مشخص است و جابجایی بیش از حد ظرفیت خلاف بوده و در صورت مشاهده بیمه به رانندگان تعلق نخواهد گرفت.

وی ادامه داد: در صورت رخ داد هر گونه حوادث ناگوار همچنین با رانندگان اعمال قانون خواهد شد و توصیه می شود از ابتدا مقررات لازم را مدنظر داشته و به آن توجه کنند.

سرهنگ رضایی نسب با اشاره به افزایش آمار محسوس ترافیک خودروهای شخصی استان از امروز به مدت یک هفته تاکید کرد: توصیه می شود رانندگان با پلیس همکاری های لازم را داشته باشند و رعایت مقرررات راهنمایی رانندگی را جدی بگیرند.

تعطیلی فعالیت های عمرانی تا ۱۵ مهر ماه

وی بیان کرد: طرح ویژه ترافیک از امروز شنبه تا ۱۵ مهرماه اجرا خواهد شد و بر این اساس هیچ فعالیت عمرانی انجام نخواهد شد و پس از آنان با مجوزهای اخذ شده ممنوعیتی نخواهند داشت.

وی عنوان کرد: همچنین تردد کلیه وسایل نقلیه وانت ها، کامیون ها و وسایل حمل بار در این مدت تا ساعت ۱۰ صبح منوع خواهد بود و پس از این ساعت انجام خواهد شد.

بیش از ۱۹۴ هزار دانش آموز خراسان شمالی در بیش از ۲ هزار مدرسه زیر نظر بیش از ۱۴ هزار نفر معلم تحصیل می کنند.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.